De ce a murit Mădălina

Când priveşti diavolul în ochi, aşa cum a zis Mircea Badea, există un tip de intuiţie că astea sunt momentele în care oamenii încep să înţeleagă mai puţin. Şi atunci să tacă mai mult. În faţa unui asemenea destin, la televizor discursurile sunt mai dramatice prin imbecilitate, decât drama în sine.  Stă în obiceiul românului ca la priveghi cei din jur să devină în cele din urmă mai importanţi ca decedatul.

Numai cine nu l-a auzit pe Gheorghe Gheorghiu zilele astea intrigat poate să-l mai aplaude vreodată. Că are 30 de ani de carieră şi a scos un album pe care nu-l vrea nimeni. Dan Bittman cum poate? Dar Marian Ionescu? Să-i explice cineva că ce cântă el nu se mai ascultă de vreo 15 ani. Nu spun că e rău sau că e bine. Spun doar că aşa e lumea. Şi nici măcar nu e nedreaptă aici. Nedrept e când într-o asemenea dramă găseşti timp să aminteşti cum nu te mai bagă lumea în seama. Pentru a rezista în timp trebuie în prelabil să-l înţelegi. Cei care spun că Mădălina Manole s-a sinucis din cauza presei, că nu era băgată în seamă, vorbesc ca idee. Nu ca să spună ceva. În ultima vreme Mădălina a fost invitată de la Mihai Morar, Cătălin Măruţă şi Roxana Iliescu până la Horia Moculescu şi Dan Diaconescu. Ştiu colegi care o invitau la emisiuni şi refuza. Revista OK! urma să facă un material cu ea şi cu copilul. De joia trecută nu ne-a mai răspuns la telefon. Mădălina Manole era totuşi greu de ignorat.

Dar voi, cei care comentaţi isterici aici cum presa promovează falsele valori, aţi auzit de la Alice Năstase ce succes a avut revista Tango cu Mădălina pe copertă?! N-a avut. Nu s-a vândut. Revistele sunt vândute de presă. Dar cumpărate de voi. Voi cei care sunteţi înnebuniţi după Mădălina, când aţi ascultat ultima oară o melodie a ei?! Mă întorc la televiziuni. Un rol important în aflarea în treabă îl au zilele acestea psihologii. Exemplul cel mai expresiv este Georgeta Ghinea. Despre ea poţi spune că apare la televizor. Niciodată nu spune nimic. Ea doar apare. De când a murit Mădălina şi până acum am văzut-o la 3 emisiuni, cu 3 coafuri diferite. Vorbim despre decesul Mădălinei Manole? La ce oră trebuie să fiu? Aha! Ca să am timp să ajung şi la coafor. Mai banal ca discursul unui psiholog la televizor nu există nimic.

Vreunul dintre ei sau ele, coafaţi sau coafate frumos, au vorbit până acum despre existenţa unei boli suficient de exacte încât să fie uşor de identificat, plecând de la datele Mădălinei? De pildă psihoza maniaco-depresivă. E o boală în destinul căreia cei care o au se sinucid aparent inexplicabil. La Mădălina logica nu are un răspuns. Dar cred că are medicina. Psiholoagele coafate nu produc asemenea idei. Vorbesc cum vorbeşte Gheorghe Gheorghiu. Diferenţa o face coafura, care rezistă. Indiferent de subiect.

34258 vizualizări

Radu Buzăianu

16 Iulie, 2010 - 10:30

19 IUL 2010 - 08:25

ORTANSA

18 IUL 2010 - 22:04

LIZARD

Presa

Da.. partial ai dreptate, doar ca aceeasi presa a avut vanzari, a avut multe puncte de ratig pe spatele celei care nu mai facea, dupa cum zici tu, 2 bani. Mult mai realist este textul pe care l-am gasit pe frio.ro E vorba de o presa care a creat un intreg sistem anti... Madalina, sa zicem, dar pro vedete ieftine si pe care nici voi macar nu stiti cum le cheama...

19 IUL 2010 - 10:26

RADU BUZĂIANU

mai citeşte o dată

am sa-ţi răspund în editorialul următor. În mare ai ratat fraza în care explicam că ea era dorită de media în continuare. a fost pe tv recent la toate talk showurile mondene aproape. şi unde n-a fost ţine cont că poate a refuzat. deci nu există nici o idee în ce am scris de unde să reiasă că "ea nu mai făcea 2 bani". am fost foarte explicit când m-am referit la Gheorghe Gheorghiu. şi presa pe care o care o acuzi s-ar putea să fi venit în întâmpinare unor dorinţe ale publicului. am să-ţi răspund cum ţi-am zis.

18 IUL 2010 - 12:30

CARMEN C.

Cel mai obiectiv articol despre moartea Madalinei Manole

Vrei nu vrei, ca esti sau nu consumator de media, este inevitabil sa nu sesizezi toate comentariile exagerate facute pana in prezent despre moartea Madalinei Manole. Felicitari d-nule Radu Buzăianu pentru obiectivul articolul. Observatia referitoare la ”psihologul natiunii” Georgeta Ghinea este remarcabila, ma bucur ca nu sunt singura care observa excesul de zel al d-nei care mai mult face parada modei la televizor si careia, cred ca mai mult ii place sa se auda pe ea insasi.

18 IUL 2010 - 10:12

RAMIA

a murit... si atat!

De ce a murit Madalina Manole? Rascolim trecutul, rascolim prezentul, incercam sa dam raspunsuri pentru viitor. A murit fara sa spuna nimic nimanui. Nu se stie nimic, nimic, nimic. A ales o cale de iesire care nu a fost favorabila nimanui... doar ei. Stam si ne intrebam care este cauza. A fost frumoasa si a murit frumoasa cum si-a dorit. Problema este ca frumoasa era si la 50 si la 60 de ani. Eu cred ca nu se schimba. Asta e parerea mea. Pacat de sufletul ei care a fost gol si acum rataceste in zbor. Oare si-a gasit fericirea???
Incerc sa ma pun in situatia ei, desi nu am dreptul dar ma gandesc ce a fost in mintea ei in tot acest timp cat a planuit toate astea: probabil ca s-a gandit: copilul ei este fericit si va ramane fericit, are bunici , are un tata adorabil. Dar eu ca mama? Pot sa lipsesc o ora sau chiar doua pentru concerte sau repetitii, o saptamana de concediu, o luna de spitalizare. Dar o viata intreaga????? E greu sa decizi. Foarte greu. Si sotul??? Va plange.... dar cat a plans!!!! Ea ratacea cu sufletul printre cei care ii stateau alaturi de corp, iar sotul ei ratacea cu sufletul langa corpul ei, numai ca pe el sufletul il durea. Ea mai avea durere? Sau a scapat atunci cand a plecat? Si parintii???? Un adevarat chin.
Pacat de oamenii care se duc dar mai pacat de cei raman. Degeaba gasiti vinovati. Degeaba va invinovatiti unii pe altii. Nu veti gasi. Poate doar o singura persoana si nici aici nu sutem siguri. Sotia d-lui Serban Georgescu. Nu trebuia sa recunoasca niciodata, dar niciodata faptul ca Serban Georgescu a iubit si a suferit pana in ultima clipa dupa Madalina Manole, Asta probabil ca a fost picatura pentru saraca Madalina. DAr poate ca nu.... Asta nu putem afla niciodata. Madalina nu se mai intoarce.

28 OCT 2010 - 16:15

CATIANONIM

A murit, dar nu ... si atat!

A murit, asa dupa cum ati comentat atat de demn si de doct, dar nu - si atat ! A murit, dar pentru asta, cineva trebuie sa raspunda, pentru ca un sinucigas da semne ca are astfel de intentii, iar cel ce este langa el, trebuie sa ceara ajutorul SPECIALISTILOR - cu sau fara acordul bolnavului. Daca nu s-a sinucis, atunci cineva a facut asta, deci trebuie musai sa plateasca!!!

18 IUL 2010 - 02:12

BIANCA

Foarte bun articolul,chiar

Foarte bun articolul,chiar mi-a facut placere sa il citesc.Felicitari!

17 IUL 2010 - 22:58

RITA

mai fratilor....

Madalina Manole, s-a dus! dar Muzica ei ramane, naturaletea ei ramane, frumusetea ei ramane! dar eu cred ca o femeie la 40 de ani incolo trebuie sa fie foarte curajoasa sa faca un copil, pt ca un copil schimba o viata de om (tata sau mama). si ma intreb de ce a recurs la un asemenea gest? Ea a avut faima, glorie in viata ei, dar niciodata nu sti ce poate fi in sufleul unui om ca-i vedeta, ca-i un simplu oarecare om. si eu ma intrreb daca sotul ei a stiut ca a mai avut tentaive de astea, de ce nu a facut ceva? de ce nu a intervenit? trebuia sa faca ceva, se putea sa faca ceva, pt ca iubirea implica tot! asta pe mine ma cam supara. nu il judec, sufera si el, dar cum era Madalina, plina de viata si tot un cantec era, se putea sa se faca ceva. Dumenezeu sa o ierte si sa o ia la el!
te iubesc Madalina!!!!!!!!!1 esti super!!!!!!

17 IUL 2010 - 18:13

CARA

daaa!!!!

Concis, sincer si mai ales bine tintit! Un articol de autentic bun simt, pt. care va felicit!

17 IUL 2010 - 18:12

VICTOR

Felicitari

Felicitari pentru articol. Ar trebui sa se publice mai des astfel de articole si poate o sa ne trezim intr-un final, desi nu prea cred.

Odihneasca-se in pace !

17 IUL 2010 - 15:48

GEN D.

Mi-a placut articolul! Ma

Mi-a placut articolul! Ma bucur sa vad ca in Romania se scriu si astfel de articole!

17 IUL 2010 - 20:58

MADALINA GERMANIA

aveti dreptate!

am citit si pot spune ca ati spus lucrurilor pe nume felicitari pt articol!

17 IUL 2010 - 20:58

MADALINA GERMANIA

aveti dreptate!

am citit si pot spune ca ati spus lucrurilor pe nume felicitari pt articol!

17 IUL 2010 - 14:37

ALEX BOGDAN

MOARTEA MADALINEI

FIECARE DINTRE NOI AVEM UN GOL IN SUFLET PE CARE INCERCAM SA-L UMPLEM CU FAIMA,CU VICII,CU BOGATII,CU PLACERI DE O CLIPA SI CU MULTE ALTE NONVALORI,INSA ACEST GOL ARE O SINGURA FORMA-A DOMNULUI ISUS HRISTOS.
MADALINA A AVUT TALENTUL DE LA DUMNEZEU,DAR NU L-A SLUJIT PE EL CU CANTECELE EI SI NICI NU L-A PUS PE PRIMUL LOC IN VIATA,ASTFEL A DAT PRILEJ DIAVOLULUI SA O MINTA SI SA O IMPINGA LA SINUCIDERE!NU ESTE SINGURUL CAZ!

17 IUL 2010 - 14:35

ADRIAN

Sa va amintiti peste ani de

Sa va amintiti peste ani de Madalina, asa cum va amintiti de Dalida, care a murit tragic, aproximativ la fel ca ea, cum va veti aminti de Aznavour, Cutugno, Iglesias, ca si de atatea si atatea alte voci de aur care ne-au incantat de-a lungul anilor. Aceasta sa fie multumirea voastra: o lacrima pentru artistii ce ne-au oferit cate o clipa de desfatare a sufletelor. Aceasta este menirea lor. Nu te vom uita niciodata, Madalina! NU conteaza cate cantece ai cantat. Unul singur sa fi fost, si acea clipa de azur si rai oferita sufletului nostru se transforma in nemurire.

24 IAN 2012 - 06:45

CRISTIYOLA

apreciere

apreciez comentariul.

17 IUL 2010 - 14:32

RAZVAN

ma uitam aseara pe otv numai

ma uitam aseara pe otv numai cretini, daca as fi in locul familiei veneam peste ei in direct,Badiu cred ca el are nevoie de psiholog.Dumnezeu so odihneasca

17 IUL 2010 - 14:24

RALUCA

Domnule Buzăianu,

ati scris singurul articol decent pe care l-am gasit in presa romaneasca privind acest subiect. Corect si fara divagatii cretine. Felicitari...

17 IUL 2010 - 13:51

DORA

f bun articolul.de fiecare

f bun articolul.de fiecare data cand se intampla ceva cu un artist se gasesc mii de fani dar de ce acestia nu erau fani sicand vedeta era in viata?intr-un moment ajunge pe prima pagina in ziare si toti cumpara aalbumele.hai sa fim seriosi.cati dintre cei 5000 de oameni prezenti la inmormantare o apreciau cu adevarat si cati erau acolo pt spectacol.romanii sunt innebuniti dupa spectacole triste...le adora..pacat madalina/a trebuit sa faci asta ca lumea sa-si aminteasca din nou de tine.

17 IUL 2010 - 09:36

MARIAN

Oare numai ea este de vina?

,,A mai avut otentativa de sinucidere.......?" A fost inregistrata de medic cu un diagnostic care ar determina sinuciderea? Daca totusi cei ce sustin aceasta chestiune au stiut ca are aceasta ,, depresie" nu se fac vinovati alaturi de Madalina de complicitate la sinucidere? Sau Cel de sus sa ma ierte, chiar au pus umarul si chiar au ajutat la savarsirea acestei fapte. Merlyn Monrooe nu s-a sinucis, cumva , poate la fel ca Madalina. A... acum sunt alte vremuri. De ce se punea problema la cine va sta copilul Madalinei? Ce cauta mama sotului ei in casa, atata timp cat se discuta partenenta copilului? Oare avem ochelari de cal? Este Madalina sinucigasa?
Vom mai auzi si de ce politia are nevoie de inregistrari video, si de ce sotul a fost audiat si va mai fi.............

17 IUL 2010 - 06:43

CLAUDIA

Acelasi ganduri

Domnule Buzaianu subscriu la tot ce ati scris despre Madalina.

Dumnezeu s-o ierte s-o primeasca la el cu bune si cu rele!

17 IUL 2010 - 06:21

MEN

din nou impreuna in ceruri

Desi nu locuiesc in Ro si nu am auzit de muzica ei, privind lucrurile mai de departe si mai putin subiectiv, poate ca tocmai copilului i-a facut un bine si poate si sotului.Aceasta pedeapsa care a dorit sa o dea, nu inteleg dece si cui tocmai de ziua ei nu e nimic intamplator.Si primul sot are un copil, nu cu ea, si ea are, nu cu el dar acum cei doi se pot intalni in ceruri nestingheriti de nimeni.Viata pe pamant continua si asa e si normal.Inteleg sa sprijin si sa admir lupta omului pentru a trai frumos si fericit nu pentru a cauta sa scurteze viata in mod brusc si violent pentru ca sa ce?

17 IUL 2010 - 06:02

VIO

ok

Foarte bun articolul. Dumnezeu sa o ierte pe Madalina!

17 IUL 2010 - 03:23

ADRIANA

Pe bune dreptate

Pe bune dreptate acum...Trebuia sa se gandeasca la copilasul acela si la viitorul lui... Si app tare articolul! Felicitari! Bine era daca toata lumea gandea asa...

17 IUL 2010 - 02:14

KATY

in sfarsit

in sfarsit un articol bun..felicitari

17 IUL 2010 - 02:13

LIVIU

intrebare sau dorinta ?!

As fi vrut si eu macar unu din gasca mare de 20 de ani ce ne conduc...spre dezastru sa se sinucida ! Baaaa! Macar Unu ! Si uite ! I-as fi promis ca ma duc la sicriul lui si i-as fi facut o poza cu telefonu...!

17 IUL 2010 - 01:43

ANA MARIA

De ce a murit Madalina?

Oameni buni...nici un om nu trebuie judecat,fie el persoana publica(artist/actor)sau o persoana oarecare asa cum suntem...pamananteni suntetem cu totii,muritori,sa nu uitam asta si fiecare face ce vrea cu viata lui.Numai Dumnezeu are voie sa judece dupa parerea mea.Atat presa si cat si televiziunea vor sa informeze doar,fie ca este vorba de adevar sau nu.Dar,totodata,desi vedeti la tv psihologi,oameni de stiinta,ei nu vorbesc numai de dragul de-a vorbi.Acolo chiar exista ceva adevar si cred ca ar trebui totusi luat in seama de parintii care au copii de la 7 pana 30 de ani.De ce?Pentru ca sunt unele emisiuni care intradevar fiind invitati psihologi buni,spun lucruri care mai tarziu lovindu-ne de ele, involuntar poate,ne dam seama ca intr-un sfarsit exista un adevar undeva in ceea ce spun ei.De aici putem trage concluzia ca televiziunea nu neaparat ca "minte poporul cu televizorul" asa cum spun unii,ci si informeaza lumea,spre a opri o tragedie.Si aici ma refer la faptul ca,ceea ce zic specialistii este destinat parintilor:
spre a da copiilor o buna educatie.Sa exista o buna comunicare,respect si prietenie mai ales.Un parinte trebuie sa fie,inainte de a fi parinte,cel mai bun prieten al fiului/ficei.Si atunci vei fi cu siguranta mandru de odrasla ta.
"Nu bat apa in piua" si nici nu scriu sa ma aflu in treaba.Nu am o varsta inaintata dar am primit o educatie zic eu destul de buna si sincer sunt mandra de ceea ce au facut parintii mei care imi sunt si prietenii mei cei mai buni totodata.Articolul este bun ,intradevar.Felicitari.Dar ar trebui totusi amintit ca a murit o artista,un om,o voce buna a muzici romanesti,fie ea in voga sau nu.Din pacate nu mai este printre noi.Madalina a murit!De ce?Nu o sa se afle niciodata,pentru ca ea a luat cu ea in mormant secretul.
A fost parerea mea,placuta sau nu pentru altii.

17 IUL 2010 - 00:14

ADRIAN

Sa va amintiti peste ani de

Sa va amintiti peste ani de Madalina, asa cum va amintiti de Dalida, care a murit tragic, aproximativ la fel ca ea, cum va veti aminti de Aznavour, Cutugno, Iglesias, ca si de atatea si atatea alte voci de aur care ne-au incantat de-a lungul anilor. Aceasta sa fie multumirea voastra: o lacrima pentru artistii ce ne-au oferit cate o clipa de desfatare a sufletelor. Aceasta este menirea lor. Nu te vom uita niciodata, Madalina! NU conteaza cate cantece ai cantat. Unul singur sa fi fost, si acea clipa de azur si rai oferita sufletului nostru se transforma in nemurire.

16 IUL 2010 - 23:36

ADRIAN

Sa va amintiti peste ani de

Sa va amintiti peste ani de Madalina, asa cum va amintiti de Dalida, care a murit tragic, aproximativ la fel ca ea, cum va veti aminti de Aznavour, Cutugno, Iglesias, ca si de atatea si atatea alte voci de aur care ne-au incantat de-a lungul anilor. Aceasta sa fie multumirea voastra: o lacrima pentru artistii ce ne-au oferit cate o clipa de desfatare a sufletelor. Aceasta este menirea lor. Nu te vom uita niciodata, Madalina! NU conteaza cate cantece ai cantat. Unul singur sa fi fost, si acea clipa de azur si rai oferita sufletului nostru se transforma in nemurire.

16 IUL 2010 - 23:33

ADRIAN

Memories

Sa va amintiti peste ani de Madalina, asa cum va amintiti de Dalida, care a murit tragic, aproximativ la fel ca ea, cum va veti aminti de Aznavour, Cutugno, Iglesias, ca si de atatea si atatea alte voci de aur care ne-au incantat de-a lungul anilor. Aceasta sa fie multumirea voastra: o lacrima pentru artistii ce ne-au oferit cate o clipa de desfatare a sufletelor. Aceasta este menirea lor. Nu te vom uita niciodata, Madalina! NU conteaza cate cantece ai cantat. Unul singur sa fi fost, si acea clipa de azur si rai oferita sufletului nostru se transforma in nemurire.

16 IUL 2010 - 22:13

DIANA RADU

Felicitari

Intr-adevar d-l Buzaianu un articol foarte bun. Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

16 IUL 2010 - 21:21

MIUTA BUZAU

madalina manole

felicitari domnule buzaeanu aaaaaaaaama cheama buzaeanu suntem rude

16 IUL 2010 - 21:18

SASHA.

Felicitari!

D le Autor! Felicitari pt articol! Sunt sincer si deloc ilar! Asa este! De cate ori se intampla un accident fatidic in randul unei persoane publice, aceeasi ciocli apar de fiecare data peste tot pe unde pot altfel coafati,teribil de indurerati isi dau cu parerea si sustin ca au fost ce i mai buni prieteni ai celor in cauza! L am remarcat pe acest Costin Marculescu-actorul fara roluri,actorul lumii interlope a Bucurestiului, care de la decesul regretatului Dan Spataru si pana la acela al Madalinei n a absentat la nici un eveniment de acest gen.Il urmeaza Gheorghe Gheorghiu care si a facut si el publicitate show lui ce urmeaza sa l tina pe litoral aceasta seara,Anca Turcasiu ce n a fost niciodata prietena Madalinei.Pe aceasta lista as adauga si pe Silvia Dumitrescu, Mirabela Dauer si Daniel Iordachioaie.Din acest tipar nu pot lipsi psihologii,mai nou aceasta Hara (ex solista trupa Expres) care e o para.....psiholoaga ori clarvazatoare convertita dintr o paras..a!

16 IUL 2010 - 21:00

SILVIA

felicitari pt.articol !

Un articol decent .

16 IUL 2010 - 19:46

ANAMARIA

in sfarsit un ziarist pe... felie!!!

felicitari si de maine cumpar...OK!!!!

16 IUL 2010 - 16:02

DORIAN

Profunda admiratie...

...pentru autorul acestui articol. Este primul material decent, real, echilibrat care a aparut in presa romana in ultimele 3 zile. Felicitari, domnule Buzaianu.
Dumnezeu sa-i odihneasca sufletul Madalinei.

16 IUL 2010 - 15:23

ANONIM

trist

ce trist in istoria asta e ca se face circ de moartea unui om.
asta a fost metoda ei de a contra tot ce i se intimpla, parerea mea.
esecurile in cariera, dezechilibrul emotional provocat de o casnicie esuata, s.a. sint kestiuni peste care nu a putut trece... se pare niciodata.

Dar circul si speculatiile care se fac pe marginea mortii sint de a dreptul aberante iar noi, ca un popor atoatestiutor ne dam cu parerea aiurea n tramvai. Nu mai stiu care a zis .tot un Hartist de al nostru.. si bine a zis - n ai cum sa judeci si sa stii ce a fost cu adevarat tu ala de pe margine. Nu poate sti nimeni ce era cu adevarat in capul ei de si a luat viata. Oricum, cine nu accepta ca era dezechilibrata psihic si cauta raspunsuri la ghicitoare - Carmen hara de ex. , e un mare fraier.
Din pacate, trist dar adevarat dar show must go on, cu sau fara Madalina Manole.
Sarman copil si sarman sot. Condoleante.

16 IUL 2010 - 13:59

ASTT

De ce a murit Madalina

Punct lovit - punct ochit. Ma socheaza de fiecare data fatarnicia oamenilor de ex cand a murit Michael Jackson toata lumea dintr-o data mare fan desi pana atunci din pedofil nu-l scoteau, Laura Stoica - pana sa moara nu se stia nimic de ea , dupa ce a murit dintr-o data a devenit cea mai buna voce rock a Romaniei . In muzica trebuie sa te reinventezi , oamenii si gusturile evolueaza odata cu societatea . Hai sa fim seriosi daca Madonna ar fi ramas la faza "Like a virgin" sau Kylie Minogue la "Locomotion " ar mai fi in top acum?????? Sa nu mi-o luati in nume de rau - am crescut cu melodiile Madalinei si ale Laurei si a altora de aceeasi generatie, mi-au placut la vremea respectiva, le-am fredonat dar acum ascultandu-le au un aer desuet . Toti ne maturizam si eu am crescut si am copil la randul meu si cred ca acelasi lucru este valabil si pentru artisti - cateodata uita sa se maturizeze profesional si raman legati de cateva succese cu care s-au lansat.
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

16 IUL 2010 - 13:46

NANA

Felicitări

...se cădea să-ţi spun, pentru articol. Foarte bun.

16 IUL 2010 - 13:44

NANA

Păi cum ...!?

Păi cum ...!? Şi atunci ce să se mai dezbată, zi şi noapte, dacă subiectul s-ar închide aşa abrupt! M-am uitat aseară, din curiozitate, să văd ce scenariu ţese Dan Diaconescu ...Ei bine, Mădălina Manole l-a învins. În cele vreo cinci minute cât am urmărit, n-a reuşit, cu nici un chip, s-o pună de o crimă. În rest, tragismul unei situaţii la care am rămas spectatori, aplaudăm şi plecăm. Poate, totuşi, dacă s-ar explica cât este de parşivă această boală, măcar un om, din când în când, ar putea fi salvat. Cam asta ar fi de dezbătut şi de înţeles, dincolo de "sindromul ratării" celor care spun o groază de prostii, specialişti fiind.

16 IUL 2010 - 13:32

MISHA

Bravo

Feicitari!!! Un mare punct pus pe i.

16 IUL 2010 - 13:01

VIORICA

de ce a murit madalina

Foarte corect, concret , obiectiv. Dar cate persoane inteleg cu adevarat? Felicitari pentru curaj celui care a semnat articolul.

16 IUL 2010 - 12:51

ANONIM

nota 10 pt articol

felicitari,chiar ai dreptate cand il certi pe Gheorghe Ghhiorghiu.a scos si el un album acum 30 de ani si vrea sa-l ascultam o viata.asa si cu Madalina:a avut succes cu melodia fata draga si a vrut ca lumea sa ce?asta este o prostie.si Loredana Groza e de pe vremea noastra dar mai scoate cate o melodie,chiar faina,apare la tv,face ceva.astia stau in casa si vor ca lumea sa ce?iar intreb.ce dracu ca si de Michael au uitat cand s-a retras in Bahrain.ar trebui ca lumea sa accepte faptul ca Madalina a fost o femeie dezechilibrata emotional toata viata.se vede asta si in melodiile ei.toate sunt ded dragoste si jale.toti artistii astia mai au si cate o balada,dar daca ii asculti melodiile ei iti vine sa-ti tai si venele daca esti nebun.ca mama o condamn ca a fost EGOISTA si s-a gandit numai la ea,nu la copilul care l-a distrus,lasandu-l fara dragostea materna.daca exista lumea de dincolo,ar trebui sa nu-si afle linistea pt ceea ce i-a facut micutului.

17 IUL 2010 - 11:38

LUIZA

Frumos articolul. Din pacate

Frumos articolul.
Din pacate se mai trezeste cate o inculta sa comenteze cand de fapt nu intelege esenta celor scrise. Draga mea, este un articol despre a ceea ce se intampla in mass media ca si reactie la moartea Madalinei. Cine esti tu draga sa comentezi si sa judeci ? Daca tie iti vine sa-ti tai venele pe orice melodie, ai probleme psihice in mod sigur si nu esti nici tu decat la un pas de sinucidere. Da! numai despre asta se scrie. Si daca nu se scria despre asta ce mai citeam noi? Sunt multe articole care ma dezgusta dar asta tine de calitatea jurnalistului. Sunt asa zisi artisti care au luat aceasta tragedie ca si o oportunitate sa mai apara un pic pe la televizor sau in presa. Fiecare face ce poate. Scoate album si Madalina Manole, scoate album si Guta, dar ceea ce cumperi tu este ceea ce te reprezinta.
Presa face ceea ce trebuie sa faca sa ne informeze! Putem fi selectivi cu ceea ce citim si poate sa comentam si ceea ce se scrie si felul in care ne sunt prezentate informatiile. Sa fie prezentate faptele si mai putin teorii si speculatii si deloc judecati.
Madalina Manole este sau ar trebui sa fie pentru noi artistul care o vreme buna ne-a incantat inimile cu vocea ei deosebita (fiecare alege sa asculte ce-i place) dar pentru familie este mama si este fiica si este sora. Nu intelegem ce s-a intamplat! Haideti sa fim noi MUTI, din durere ca am pierdut o mare artista a Romaniei si din RESPECT fata de mama ei si de copilasul ei. Nu suntem in masura noi sa judecam pe nimeni. Va invit la tacere dragilor!

17 IUL 2010 - 11:36

LUIZA

Frumos articolul. Din pacate

Frumos articolul.
Din pacate se mai trezeste cate o inculta sa comenteze cand de fapt nu intelege esenta celor scrise. Draga mea, este un articol despre a ceea ce se intampla in mass media ca si reactie la moartea Madalinei. Cine esti tu draga sa comentezi si sa judeci ? Daca tie iti vine sa-ti tai venele pe orice melodie, ai probleme psihice in mod sigur si nu esti nici tu decat la un pas de sinucidere. Da! numai despre asta se scrie. Si daca nu se scria despre asta ce mai citeam noi? Sunt multe articole care ma dezgusta dar asta tine de calitatea jurnalistului. Sunt asa zisi artisti care au luat aceasta tragedie ca si o oportunitate sa mai apara un pic pe la televizor sau in presa. Fiecare face ce poate. Scoate album si Madalina Manole, scoate album si Guta, dar ceea ce cumperi tu este ceea ce te reprezinta.
Presa face ceea ce trebuie sa faca sa ne informeze! Putem fi selectivi cu ceea ce citim si poate sa comentam si ceea ce se scrie si felul in care ne sunt prezentate informatiile. Sa fie prezentate faptele si mai putin teorii si speculatii si deloc judecati.
Madalina Manole este sau ar trebui sa fie pentru noi artistul care o vreme buna ne-a incantat inimile cu vocea ei deosebita (fiecare alege sa asculte ce-i place) dar pentru familie este mama si este fiica si este sora. Nu intelegem ce s-a intamplat! Haideti sa fim noi MUTI, din durere ca am pierdut o mare artista a Romaniei si din RESPECT fata de mama ei si de copilasul ei. Nu suntem in masura noi sa judecam pe nimeni. Va invit la tacere dragilor!

16 IUL 2010 - 16:27

LOREDANA

Esti nebuna!!

Cum poti sa spui asa ceva??? cum poti sa`i doresti unui om mort sa nu`si gaseasca linistea? tu stii ce era in sufletul ei...sunteti voi siguri ca stiti motivul pentru care s`a sinucis?? ai tu habar de asa ceva? cu siguranta nu...mai bine ti`ai tine gura...deoarece oricat e de patrata roata..tot se intoarce si s`ar putea sa ajungi sa`ti musti limba pentru ce ai spus

16 IUL 2010 - 20:11

ANONIM

Nu trebuie judecat nimeni,

Nu trebuie judecat nimeni, pacat de ingerasul ei!

16 IUL 2010 - 11:32

ROXANA

Un articol

asa cum trebuie!

16 IUL 2010 - 11:13

DANA

de ce a murit madalina ?

super articolul ! oricum viata merge inainte ...

Publică un comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.
CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata


PUBLICITATE
Nr. 51, 10 februarie 2012

Revista OK!

Acum şi în România.
Pătrunde în lumea celebrităţilor!

Aboneaza-te

noul videoclip Holograf

un featuring inedit cu Angela Gheorghiu

Brian May (Queen)

într-un featuring inedit

Sexy Ambrosio

Alessandra Ambrosio, într-un film realizat...

Revelion în jurul lumii

cum a sărbătorit planeta venirea lui 2012

Justin Bieber

Un sărut sub vâsc

PUBLICITATE
Ce vedete sunt cu adevărat gravide?

Ce vedete sunt cu adevărat gravide?

8 Februarie, 2012 - 00:10

Unele celebrităţi nu recunosc că sunt însărcinate nici măcar când pocnesc hainele pe abdomenul lor proeminent. Şi-atunci nu ne rămâne decât să ne dăm cu presupusul în privinţa siluetei lor rotunjoare. Iată câteva staruri care pot deveni mămici în următoarele luni. Sau nu. Voi ce ziceţi?  
  citeste mai departe

677.590 vizualizari

Foto: Exclusiv! Cum arătau divele de altădată în costume de baie

Vă invit să daţi timpul înapoi şi să faceţi o incursiune prin tendinţele estivale de...

430.794 vizualizari

Bucăţică ruptă din ei

Cum se face că odraslele vedetelor de la Hollywood sunt desăvârşite? Poate pentru că...

379.557 vizualizari

Beverly Hills, 90210 după 20 de ani

În anii ’90, trupa de şoc din serial a declanşat isterie printre adolescenţi. La două...

118 comentarii

Ridicolul de la "Trăsniţii"!!!

Se întâmplă în viaţa fiecăruia să nimerească la un moment dat, la 10 seara, pe Prima TV....

88 comentarii

Cine este Amy Winehouse?

Urmează etapa în care mulţi tâmpiţi vor înţelege că e mişto să asculţi Amy Winehouse....

76 comentarii

Piţipoancele şi-au găsit Naşul

De la un timp nu mă mai uit la Radu Moraru ca la un moderator. Mă uit la el ca la un caz....

Popular content

Soluţie implementată de Tremend
SATI