Lecţie de logică pentru Mihai Bendeac!

“Titlul pe care îl văd afişat acum, în mileniul 3, pe ecranul Antenei 1 mă scârbeşte şi mă face să înţeleg că televiziunea, în loc să ajute acest popor să se deschidă la minte şi să nu mai gândească precum în Evul Mediu, îi cântă în strună şi intreţine concepţiile învechite, retarde şi rupte de lumea civilizată. Titlul sună aşa: «Confesiunile unui păcătos. Cum a ajuns Răzvan Ciobanu homosexual si dependent de droguri».“

Asta e logica cu care operează Mihai Bendeac. A nu fi de acord cu promovarea homosexualităţii şi a drogurilor înseamnă simultan a fi încuiat la minte. Între cei care sunt de acord cu homosexualitatea am găsit oameni proptiţi în minţi încuiate. Aşa cum între cei care percep homosexualitatea ca fiind nefirească, am văzut oameni spectaculos de deschişi la minte. Da, ştii de ce? Că n-are legătură, bă! Similitudinea între cele 2 idei poate fi stabilită doar de o minte încuiată. Aşa m-am săturat de ăştia care îşi decodifică răzvrătirea adolescentină ca fiind deschidere la minte. Aşa m-am săturat de toţi ciumpalacii care aderă stupid la senzaţia că deschiderea la minte începe cu deschiderea la şliţ. Cum se revendică unul ca deschis la minte, cum îşi argumentează postura prin acceptarea homosexualilor. A considera homosexualitatea o greşeală nu înseamnă a fi închis la minte, cât timp argumentezi într-o civilizaţie a logicii.  Libertatea de gândire are legătură şi cu cei care sunt de acord, şi cu ceilalţi. Nu stabileşti tu că libertatea de gândire înseamnă că ce consideri tu e în regulă. Deci restul sunt încuiaţi la minte. Nu pledezi pentru libertatea de exprimare limitând-o. Asta dacă dezvolţi o minimă consideraţie pentru logică.

A fi încuiat la minte înseamnă mai degrabă a considera că tipul ăsta de raţionament e specific vremurilor în care omenirea trăia înapoiat. Şi acum îţi explic. De acord că în Evul Mediu, în unele zone, exista pedeapsa cu moartea pentru aşa ceva.  Dar în Sparta de exemplu, relaţiile homosexuale erau obligatorii. In Lumea Antică homosexualitatea era percepută ca virtute masculină. Şi atunci, conform logicii tale înţeleg că-mi propui să ne întoarcem în Antichitate ca să nu ajungem în Evul Mediu?  Dar te întreb altceva. Nu mai bine laşi tu impresia că doar imiţi oameni stupizi şi nu că ai devenit unul? Fă-te ca n-ai auzit ce ţi-am explicat aici!

10688 vizualizări

Radu Buzăianu

5 Decembrie, 2011 - 15:47

21 DEC 2011 - 12:48

GIGI

Despre dihor se spune, se

Despre dihor se spune, se ştie, că pute. Îngrozitor. Insuportabil. Vomabil. Americanii, prin Walt Disney îndeosebi, l-au făcut pe el, pe sconcs, alias dihorul mioritic, personaj de film. Simpatic pentru duhoare. Putoare. Odoare. De aici şi expresia consacrată mondial “puţi ca un sconcs”.

Ca fiinţă umană, tu eşti mai mult decât un dihor care pute (pleonasm dirijat). Tu mai şi ţipi. Ca papagalu-n junglă. Te bagi în seamă.

Dai semnale existenţiale. Scoţi ochii. Iei faţa. Spatele. Tragi omul de cracul pantalonilor. De tur. Tragi muierea de poala fustei. Doar s-o uita cineva la tine. Te-o băga în seamă.

Te-o asculta. Practic, violezi audienţa/ratingul cu o perversitate sufocată, dezesperată. Iar eu, iată-mă, cad în plasă la tragerea asta a ta de rufe şi te bag în seamă.

Fie şi cu vorbe urât mirositoare, ca băşinuţa de dihor. Te bag. În loc să te ignor. Îţi fac jocul. Îţi bag cărbuni de ars pentru combustia ta simplistă. Animaloidă.

Ordurieră. Coprolalică. Or tu, bietul, nu faci mare lucru. Nu faci mai nimic. Sau faci mari mainimicuri. Te strâmbi. Te scălâmbăi. Maimuţăreşti. Caricaturizezi.

Emiţi flatulaţii zgomotoase şi megasulfuroase. Încep să mă conving că publicul tău ideal ar fi, nu unul cu indivizi retardaţi, ci chiar unul de maimuţe.

Sau papagali. Căci tu eşti o specie de clovn maimuţo-papagalifer. Cu un humor de dihor. Şi un zoo-show olfactiv.

Să ştii că pe cei din generaţia pe care tu ai atacat-o - de altfel o generaţie mult superioară ţie ca intelect, orizont al cunoaşterii, percepţie culturală, cultură generală - nu ai dreptul să-i judeci.

Nu e generaţia ta. Nu ai treabă cu ea. Nu vii din ea. Eu, de plidă, aş avea acest drept. Căci sunt dintre ei. De-al lor. Avem în comun. Biologic. Ideologic. Concomitenţă culturală.

Evoluţie temporală paralelă. Înţeleg vremile lor. Tu nu. Nu ai cum. Şi, după ‘90, eu chiar am avut curajul să le spun în faţă unora ce nu au făcut în regulă, unde au pupat, ce au pupat şi, mai ales, de ce.

Aşa că stai în banca-ţi! Vezi-ţi de exhibiţionismele matale. Fă apel la folclorul înţelept. Ăla cu "fierbeoala", "muscancurucalului".

Sau vorba latinească, pe care ţi-o spun s-o pricepi: "Ce-i e permis lui Dumnezeu, nu-i e permis boului."

Bendeace, tu dă lecţii de viaţă boilor! Zeii, cu zeii.

George Stanca, pamflet

7 DEC 2011 - 14:24

SIG

NU sunteti deloc open-minded,

NU sunteti deloc open-minded, people. Sa va zic de ce. Intr-o societate civilizata avem nevoie de reguli de buna convietuire, dar aceste reguli trebuie sa-i vizeze pe toti, ca fiecare membru sa se poata bucura de viata, de dreptul la demnitate, integritate morala si fizica, la sanse egale, indiferent de rasa, religie, sex, si ORIENTARE SEXUALA. Atat timp cat doi oameni se inchid intr-o camera si desfasoara o activitate consensuala legala, nu vad cu ce va deranjeaza pe voi? Inteleg de ce trebuie sa judecam aspru un pedofil, pt ca victima poate fi propriul dv. copil, inteleg de ce trebuie sa judecam un zoofil, pt ca victima poate fi propria dv. pisica, inteleg de ce trebuie sa judecam un necrofil pentru ca....aici e vorba de victime, si nu de parteneri care-si dau acordul. Dar nu inteleg de ce ii judecam pe homosexuali, ei fac parte din alta categorie. Propriul dv. copil adolescent poate fi homosexual si pur si simplu nu se va simti niciodata atras sexual de sexul opus. Atat timp cat nu sunt violatori, cat nu deranjeaza pe nimeni, atat timp cat nu este o chestiune de alegere, ei asa se nasc, nu devin in timp, atractia sexuala nu poate fi controlata de ratiune, de ce ne intereseaza pe noi ce fac ei in viata intima? Ce te intereseaza pe tine ce face omul in patul lui, atat timp cat e legal? E homosexualitatea ilegala? Nu se ia, nu e o boala, nu e o ideologie, nu pot fi si altii ''indoctrinati'' cu asta, d.p.m.d.v. homosexulii sunt oameni normali, ca si mine, ca si tine, dar atrasi de acelasi sex. Asta e particularitatea lor si nu mi se pare normal sa-i punem la zid. Ce-ar trebui sa faca, sa se sinucida? Atat timp cat nu comit nici o ilegalitate, cat nu fac rau nimanui, de ce sa fim noi, cei hetero, atat de porniti impotriva lor?

8 DEC 2011 - 02:31

RADU BUZĂIANU

ok

Poate sa ti se para deplasata o relatie dintre un mos si o gagica... care se iubesc. Ai voie sa ai o parere in legatura cu asta. A fost plin la televizor de ironii pe tema Columbeanu de exemplu. Dar in legatura cu o relatie dintre doi barbati n-ai voie sa ai o opinie. Pentru ca vin cei care cer libertate si deschidere in gandire si-ti impun cand ai voie sa crezi ceva si cand n-ai voie sa crezi ceva. Perfect, nu?

7 DEC 2011 - 00:17

ANONIM

pt.autorul dezaxat

Subiectul abordat nu e nou,deci n-ai inventat roata,autorule!Ca incerci sa-ti exprimi frustrarile inteleg insa nu cred ca subiectul e cel mai bun!Homosexualii sunt normali?Unde e limita dinte normalitate si ridicol?Noi stabilim regulile de convietuire insa faptul ca faci sex in dos ti se pare normal si te transformi in aparatorul pro bono al gay-lor mi se pare cel putin bizar;sau poate esti si tu din tagma lor!Oricum ai zice-o gay nu e o exprimare sexual fireasca,naturala indiferent ce argumente ai incerca sa aduci!Si,sincer,chiar nu am nimic cu acesti dezaxati,lucrez intr-un mediu unde degradarea e ceva firesc!Incerc sa le acord circumstante atenuante insa tot nu ma pot convinge ca ceea ce fac ei e ceva normal!

7 DEC 2011 - 01:18

RADU BUZĂIANU

mda

Nu ai inteles despre ce e vorba in articol. Inteleg ca nu-i usor ce lucrezi tu... poate ai fost si putin obosit. Mai citeste o data maine. Pe lumina.

6 DEC 2011 - 22:44

NANA

Open...

Domnule eu cred ca am open mind daca zic ca, in opinia mea, este pacat...in toate sensurile si acceptiunile cuvantului. Zic ca am open...deoarece pot explica de ce e pacat si deoarece m-am straduit sa inteleg, nu am luat-o asa, pe deasupra. Am open ... deoarece nu-i judec personal pe ei, cei care...Si zic ca am open...deoarece ma gandesc ca de undeva, dintr-o mare nevoie, i-a venit si lui Bendeac atata revolta. Asta este, cum bine zici, el vrea in Lumea Antica, iar nu in Evul Mediu...intamplator. SAU NU.

6 DEC 2011 - 21:59

RBR

despre desuetitudine

Pentru orice om INTELEPT, mi se pare desuet sa te apleci (sic!) asupra acestui subiect in zilele noastre....Nici nu merita, nu vei schimba nimic.
Asadar, nu ne ramne decat sa ne vedem de familiile noastre.
Doamne ajuta!

6 DEC 2011 - 20:47

HEI

Bendeac = cocalar

Ba, Bendeac, tu faci o emisiune penibila care se numeste "in puii mei!", presarata cu manele si cocalari, asa ca lasa-ma cu lectia ta de logica!

6 DEC 2011 - 22:51

RADU BUZĂIANU

:)

Lectia de logica e a mea nu a lui.

6 DEC 2011 - 20:00

RSSS

bendeac

nu se poate pomeni cuvantul LOGICA langa crety ambulant BENDEAKk-at.

6 DEC 2011 - 14:09

SPAR

Produsele Antena1

Eu zic ca acest articol ar trebui extins la toate vedetele antenelor... Acest grup intact media a creat o sleahta de increzuti aroganti cre au adus in centrul atentiei toate scursurile de " vedete" penibile. Nu pot urmari mai mult de 1 minut din emisiunea lui Mihai Morar un increzut si acrit. Bendeac in curand o sa se imite si pe el. Compune cantece cu tenta politca fara rima si le mai canta si serios. Capatos a devenit un creator de monstri. Dan negru face emisiuni regizate de 2lei. Cei doi de dim sunt si ei cu nasu pe sus. X factor o copie dezastru a emisiunilor ProTv. Toata stima pentru efortul grupului Pro de a promova profesionalismulnsi bunul simt si calitatea. A am uitat de antena 3. Cea mai mare conglomeratie de pupai in poponetzu tabacit al lu Voiculescu...

6 DEC 2011 - 14:53

RADU BUZĂIANU

nu

Nu prea sunt de acord. Peste tot sunt imbecili. Nu generalizez. Iar cu treaba cu Voiculescu nu sunt de acord absolut deloc. Eu sunt angajat în trustul lui Patriciu. De fiecare dată când opinia mea coincide cu a lui parcurg distanţa de la angajat la sclav?

6 DEC 2011 - 11:20

MONI

Bendeac nu interpreteaza..........

.......doar socheaza! N-am inventat noi roata! Este adevarat Radu Buzaianu?Asta ai vrut sa spui si ai spus-o foarte bine.Toate-s vechi si noi sunt toate.......Pentru cine face Bendeac pledoaria dechiderii la minte?

6 DEC 2011 - 13:43

RADU BUZĂIANU

: )

Deschiderea la minte e o chestiune specifică erudiţiei. Nu fumatului de marijuana. Nu poziţiei în legătură cu situaţia homosexualilor în lume. S-a conturat ideea asta ridicolă conform căreia cu cât faci sex în mai multe poziţii, cu atât eşti mai deschis ( ă ) la minte. Asocierea dintre cele 2 idei e de un ridicol specific adolescenţilor întârziaţi.

6 DEC 2011 - 14:19

MONI

sa nu te schimbi Radu Buzaianu!!!!!!!!

Sa ramai mereu la fel de vertical.Sa nu te schimbi niciodata.Daca conteaza cat de cat parerea mea, ma bucur ca mai exista oameni ca tine! Esti atat de tanar si gandesti atat de CORECT!!!!

6 DEC 2011 - 09:32

FLORIN

muta piesa bendeac

ma-m convins si de tine.........ce vrei frate el e mic si chelios si conserva mare
il credem dar nici tu sa nu te apleci ca os-a ramai sa te simti in largul tau bendeac:)))))))
ai grije sa lubrifiezi zona nu ca alti sa suferi

6 DEC 2011 - 07:24

JEMOI

Homosexualitatea e o boala psihica

Homosexualitatea e o boala psihica.Gay,necrofilii,zoofilii si alte asemenea ciudatenii nu sunt decat niste bolnavi psihici deghizati.sa spui ca ororile astea umane sunt normale ar trebui sa fie interzis prin lege.Homosexualitatea se impotriveste functiei de inmultire a specilor,functie care alaturi de functiile de respiratie,excretie,hranire fac parte din functiile vitale ale vituitoarelor.Gay nu pot procrea prin urmare sunt doar niste paraziti ai societatii care depind de noi heterosexualii pentru a exista.Specia umana este formata doar din oamweni heterosexuali.Restul sunt fie bolnavi psihic fie frustrati fie victimele ale inadaptarii sociale.Sa fii gay este aseman´tor cu a nu putea respira,excreta,sau hrani.din nefericire efectele distrugerii functiei de reproducere se vad doar in cateva generatii pe cand daca nu mananci,bei,excretezi mori imediat.Cam asa s-ar intampla si cu speciea umana.Daca homosexualii si alte ciudatenii sexuale se vor inumlti,specia in sine va disparea in 2 maxim 3 generatii.Sunt daca doriti o comparatie asemenea copiilor miliardarilor care3 beau,fumeaza,se drogheaz fiindca parintii lor pot produce atatia bani incat sa nu le pese de viitor.Din nefericire odata cu moartea parintilor acestia devin degenerati si nefiind capabili sa se descurce singuri mor saraci.

6 DEC 2011 - 14:15

ADINA LILI

Am ras de m-am excretat pe mine

Hai mai lasa-ne..... Uite ca eu sunt hetero si nu vreau sa procreez. ASTA INSEAMNA CA MA OPUN ''FUNCTIEI DE INMULTUIRE A SPECIILOR''? CARE SPECII? Daca eu is homo SAU NU VREAU SA FAC COPII nu se mai inmultesc pestii sau cum? Aaaa, AI VRUT SA ZICI A SPECIEI UMANE, NU? SI ACUM TOTI INDIVIZII SUNT OBLIGATI SA PROCREEZE? SAU CUM? Pe langa faptul ca esti ridicol mai si semnalizezi. Eu cred ca oamenii care indeplinesc functia excretoare sunt odiosi si ar trebui arsi pe rug. Numai clismele ar trebui permise. Cred ca ai o obsesie cu ''excretatul'' asta. Esti constipat? Si eu stiam ca gayii muncesc, au joburi ca si noi, o familie, deci nu prea vad cum de sunt ei parazitii societatii in opinia ta, doar pt ca nu pot procrea...Mergand pe firul tau logic, femeile si barbatii care aleg sa nu faca copii, sau cele/cei care nu pot, sunt tot paraziti. O intrebare: TU GANDESTI DOAR IN TIMP CE-TI DESFASORI FUNCTIA EXCRETOARE (DESTUL DE DUREROASA DIN CATE VAD EU)? La noapte o sa ma bantuie 2 cuvinte: excretie si procreere. Ca d-aia ne-a dat Dumnezeu orificii. Intrebare: eu am ales sa nu procreez pt ca am lucruri mult mai bune de facut in viata decat sa schimb scutece si sa alaptez copchi. Ar trebui sa fiu ucisa? Concluzia ta finala ma lamureste pe deplin: tocmai ai evadat de la Balaceanca. Esti inca in camasa de forta, alergi descult pe strazi cautand disperat un calculator conectat la internet ca sa mai postezi un comment pe undeva. Si doctorii cu seringile pline alearga dupa tine. Am ghicit? Stai linistit, dragul meu, specia umana nu-si va gasi sfarsitul din cauza homosexualilor, atat timp cat exista prosti care sa se reproduca ca iepurii. Si prostia bate homosexualitatea. Tu esti cel mai bun exemplu.

11 DEC 2011 - 17:46

ANONIM

nota maxima

nota maxima

6 DEC 2011 - 03:22

PAMFLET BOOK

Radu imi place cum scrii

Radu mii-a placut rationamentul tau...Chiar daca ai fost un pic cam dur cu Mihai Bendeac, exprimarea ta lingvistica are o mare finete... Totusi nu uita un deataliu : "Orice om poate gresi, fie ca e vedeta sau nu".Unde mai pui ca si presa are tendinta de a gasi senzationalul si in voalul mancat de molii ale unei babute de pe un munte ratacit printre dealuri :)))) Asa se face co o declaratie poate fi inpopotonata si transformat in "Procesorul telefonului fara fir". Ai dreptate in cele expuse in articol, dar potrivit rationamentului tau accepta ca nu toata lumea e deacord cu tine... Si ca nu orice parere contrara cu a ta merita un raspuns, asta desi in raspunsurile tale ai fost cat se poate de bine argumentat si am savurat cele scrise cu placere...Nu stiu daca ti-a dat seama, daca sunt deschis la minte sau nu, daca sunt pentru sau impotriva homosexualitatii si drogurilor...dar in esenta nu asta e problema...pentru ca ce gandesc eu, e exclusiv treaba mea si cand voi fi intrebat, daca voi fi intrebat (in legatura cu acest subiect), nu voi ezita sa spun ce cred...

6 DEC 2011 - 13:59

RADU BUZĂIANU

mda

Accept punctele de vedere contrare. Mă străduiesc să le şi înţeleg. Ce nu accept e imbecilitatea. Adică replicile la care faci referire nu sunt motivate de ideea că sunt contrazis. Ci că sunt contrazis imbecil. Nu-mi doresc să fiu citit de cretini. Mass media are obiceiul recent de a spune că publicul de bun simţ nu există. Îl neagă şi-l anulează. Eu fac acelaşi lucru doar că invers. Cred că publicul inteligent nu doar că există, dar e şi numeros. Eu cu el vorbesc. D-aia sunt mai puţin păsuitor cu imbecilii. Că-i las pe alţii să vorbească cu ei. În rubrica mea de editoriale n-au ce căuta.

6 DEC 2011 - 02:25

ANONIM

Bendeac...

Imi plac personajele imtate de el.
Homosexualitatea este insa un defect genetic.
Traiesc in US de peste 20 de ani.
Sunt dezbateri televizate asupra acestui subiect.
Nu cred ca te nasti cu acest defect. Doar il dobandesti.
Nici nu va inchipuiti cum sunt.Am fost la cateva partiuri.
Am vomitat dupa ce am plecat. Cred ca familia este totul.

6 DEC 2011 - 01:51

LA SUBIECT

Hîc...parerea mea!

De ce lucrurile trebuie sa fie albe sau negre? Logica pe care mergi ar fi corecta daca a vorbi despre faptul ca moderatorul acelei emisiuni este incuiat la minte pentru acel titlu implica automat ca pentru a fi fost deschis la minte trebuia sa promoveze homosexualitatea si consumul de droguri.

Nu...sa fi fost deschis la minte (din perspectiva lui Bendeac) putea sa taca sau sa discute despre acel subiect intr-o alta forma, lucruri care nu implica automat promovarea celor amintite. Din punctul meu de vedere moderatorul a gresit prin promovarea acelei emisiuni cu un astfel de titlu pe un subiect sensibil, doar de dragul ratingului ceea ce ma repet, alegerea unui altuia mai putin licentios, nu-l desemna pe moderator un pro homosexualitate si consum de droguri.

Poate a fost criticat doar modul de abordare al subiectului, unul invechit, nu si esenta acestuia...

5 DEC 2011 - 18:49

ANONIM

Concis

Ei bine,dispreţuiesc homosexualii.Simţi cum năvălesc spre tine şi încearcă să te convingă că e mai bine să simţi mirosul de rahat,decît mirosul trupului încins de dragoste.Mai mult,toţi tembelii se străduiesc să argumenteze că mari personalităţi au practicat această scârboşenie.Bărbaţii adevăraţi nu au nevoie de curul vreunui prieten .Bendeac are nevoie.Observaţi cu câtă plăcere apare travestit în femeie ori dezbrăcat,arătându-şi trupul chinuit de gay...Te apucă greaţa! Pe postul Antena 1 întâlneşti alţi tembeli,Stoian şi Capatos.care fac publicitate unor curve analfabete.Şi ne mirăm că elevele fac sex în şcoală!

5 DEC 2011 - 18:41

HETERO

Ce inseamna incuiat la minte?

Poate Bendeac nu si-a ales cuvintele prea bine dar cred ca ideea lui este valida. Sunt hetero dar sustinatoare a drepturilor homosexualilor. Niciodata nu am auzit un argument solid justificat din partea celor care considera homosexualitatea pacat, perversiune, etc. Cel mai "cat de cat pe linia de plutire" a fost cel al "pervertirii" notiunii de familie(care poate fi atacat prin eseu de zeci si zeci de pagini), celalalte au intrat in tagma aberatiilor de genul cuplurile homosexuale adopta copii ca mai apoi sa intretina relatii sexuale cu ei. Dar lasand argumentele pro/contra homosexualismului, producatorii sau cine au stabilit acel titlu ar merita o "palmuta". De ce? Poate ar fi cazul sa vedem lucrurile din jurul nostru cum sunt si sa ne debarsam de judecata religioasa care....ma rog, nu reflecta o realitate, hai sa fim onesti...Consumul de droguri, homosexualitatea etc nu sunt pacate. Sunt altceva. Adica hai sa vedem ce sunt, de ce exista, fac sau nu rau?, daca le oprim incalcam drepturile oamenilor, ii facem mai bine sau nu? Probabil la asta se referea Bendeac cand sugera o deschidere la minte. Acum, sigur nu pot vorbi in numele lui Bendeac... Nu cred ca ai atins bine subiectul reintoarcerii in antichitate, cuvintele tale pot fi interpretate ca o jignire la adresa homosexualilor si a sustinatorilor; de aici probabil si primul comentariu.

6 DEC 2011 - 07:29

JEMOI

'Niciodata nu am auzit un

'Niciodata nu am auzit un argument solid justificat din partea celor care considera homosexualitatea pacat, perversiune

Normal ca n-ai auzit niciodata nici un argument solid avand in vedere ca esti prost de dai in toate gropile din Bucuresti.La scoala in clasele 1-4 se invata functiile vitale ale organismului uman:hranirea,excretia,respiratia,procreerea.gay nus e pot procrea.Apropo esti o rusine pentru heterosexuali.nu te mai autotodenumite heterosexual.Esti doar un gay mascat.

'homosexuale adopta copii'
Apropo copiii aia adoptati sunt rezultatul imprecherii unui cuplu de heterosexuali.Ceea ce gay nu vor putea face niciodata:procrea.Ar fi bine ca astia sa nu aiba dreptul vreodata de a se atinge de copii.

5 DEC 2011 - 20:43

RADU BUZĂIANU

mda

De ce sa stabileasca cineva de ce trebuie sa ne debarasam si de ce nu? De ce crezi ca tu trebuie sa fii aceea? De ce crezi e obligatoriu ca tu sa ai dreptate cand spui ca judecata religioasa nu reflecta realitatea? Am sa-ti raspund la concluzia ta. Nu eu fac comparatia cu trecutul. Bendeac a facut-o. A explicat ca percepand ca fiind nefireasca homosexualitatea ne intoarcem in Evul Mediu. Si abia atunci eu am zis ca percepand-o ca fiind fireasca ne intoarcem, conform rationamentului lui, in Lumea Antica. Acolo la un moment dat era considerata aproape o virtute. De ce tu ai dreptul sa ti se para firesc iar ceilalti nu au dreptul sa nu li se para firesc? Cine apara dreptul omului de a nu i se parea firesc? Si, in final, hai sa convenim ca deschis la minte e un om care pricepe o logica si nu ridica probleme ridicole (gen... "consumul de drguri si homosexualitatea nu sunt pacate, sunt altceva" sau intreaba "fac rau drogurile?"), mai degraba decat cel care e de acord cu homosexualii dar nu e in stare sa priceapa un minim parcurs logic al ideii. Sa stii ca si Laura Andresan in timp ce facea emisiuni despre sex se argumenta ca fiind deschisa la minte. La un moment dat credeam ca, de exemplu Andrei Plesu ar fi un om deschis la minte. Pana sa mi se explice ca de fapt Bendeac si Laura Andresan sunt.

5 DEC 2011 - 18:16

ŞTEFAN BRĂGĂREA

Dl. Bendeac şi imbecilităţile Dsale

Actor de trei parale care se scălâmbîie abject la posturile de televiziune.
Culmea este că dobitocul are oarecare dreptate; problema reală este nu de a fi de acord cu homosexualitatea (ea oricum există) ci cu reclama făcută homosexualităţii ca drept al individului, ceea ce nu este! Este numai opţiune, cu bunele şi relele sale.
Păcat că un astfel de subiect extrem de delicat este abordat de către un imbecil!

5 DEC 2011 - 17:42

UN HOMO

waw

Esti un om religios si ca un crestin convins, urasti homosexualii (si dispretuiesti femeile). Mesajul lui Bendeac e absolut pertinent. A-l ataca spune atat de multe despre tine. Nu stiu pe ce fel de oameni ii consideri tu ''spectaculos de deschisi la minte'', pe ce criterii se bazeaza considerentele tale, dar un lucru tin sa-ti spun: homosexualitatea nu e o perversiune sexuala, si nici o optiune. I'm born this way.

5 DEC 2011 - 18:14

CRISTINAM

@homo

.. dar.dependenta de droguri justifica ori nu titlul ”confesiunile unui pacatos ?”...in ultimul timp,minoritatile sexuale au comportamentul agresiv al negrilor sau altor categorii hiper-revansarde,justificat ori nu dpdv al istoriei lor...revenind la bendeac,este suficient de superficial incat sa bage la pachet ambele aspecte,asa incat nu reuseste decat sa fie o trambita dogita,ca de obicei

5 DEC 2011 - 17:50

RADU BUZĂIANU

păi nu

N-am spus în niciun moment al editorialului că urăsc homosexualii. De asemenea n-am spus că dispreţuiesc femeile. Ai plecat de la nişte premise pe care nu le pricep. În editorialul acesta am explicat câteva lucruri simple pe care o să le reiau. A considera homosexualitatea o greşeală e un mod de gândire pe care o minte care pledează pt libertatea de gândire, n-ar trebui să-l refuze violent. Că-şi neagă principiile aşa. Şi... a spune că această abordare este una specifică vremurilor în care omenirea era înapoiată e greşit istoric. Asta în rezumat. Nu pot să înţeleg de unde reiese că urăsc homosexualii şi femeile din ce am scris. Despre asta nu mi-am spus aici niciun punct de vedere. Când o să fie cazul o să-l formulez. Nu are relevanţă aici.Te salut.

6 DEC 2011 - 13:59

VLAD

" BA " nu avea ce cauta in

" BA " nu avea ce cauta in articolul tau. Ai incercat sa scrii ceva corect, cu care de altfel sunt de acord. Insa ai dat cu muculetii in ceai, pacat ca in ziare apar astfel de specimene considerati si lideri de opinie.

6 DEC 2011 - 14:13

RADU BUZĂIANU

Bine

Eşti prea sensibil.

5 DEC 2011 - 17:11

GEO11

Esti varza la scris

autorule, .... mai, mai.... ai scris un articol abscons... nu se intelege NIMIC... ai face bine sa te lasi de scris... apuca-te de vorbit, poate iti iese mai bine....

5 DEC 2011 - 17:25

RADU BUZĂIANU

:)

Nu ştiu de ce ai tu senzaţia că e obligatoriu să înţeleagă toţi proştii.

5 DEC 2011 - 16:41

IRRFREYA

good point

total de acord, sunt si eu satula de toti asa-zisii deschisi la minte, dar si mai satula sunt de cei care daca nu sunt de acord cu un lucru (homosexualitatea, in cazul asta ), prefera sa nu vorbeasca. nu inteleg de ce le e frica ...sper sa citeasca si bendeac articolul asta, i-ar fi de folos

5 DEC 2011 - 16:17

MOS GERILA

Articol de cacao

Esti dus cu pluta daca tu consideri ca ce ai postat aici este un articol normal. Probabil esti gay si acum esti drogat. You suck!

5 DEC 2011 - 16:21

RADU BUZĂIANU

Exact despre ce spui tu este vorba

Despre incapacitatea de a fi logic în isteria de a fi interesant. Doar prost fiind poţi deduce ce-ai scris tu aici, din ce-am scris eu acolo. Nu zic că eşti. Da pari.

7 DEC 2011 - 03:01

IONUT

:)

Doar prost fiind poţi deduce ce-ai scris tu aici, din ce-am scris eu acolo. Nu zic că eşti. Da pari.

Cred ca de mult nu am mai vazut o jignire atat de diplomata, imi place, foarte originala. :)

Publică un comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.
CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata


PUBLICITATE
Nr. 57, 4 mai 2012

Revista OK!

Acum şi în România.
Pătrunde în lumea celebrităţilor!

Aboneaza-te

Cannes 2012

staruri pe covorul roşu

Prinţul Charles

a prezentat vremea la BBC

Jennifer Lopez

topless şi tatuată în noul ei videoclip

Kurt Cobain

duet nepublicat cu Courtney Love

Tom Cruise

pletos şi tatuat

PUBLICITATE
Cine a făcut senzaţie pe covorul roşu? 

Cine a făcut senzaţie pe covorul roşu? 

15 Mai, 2012 - 12:07

La premiera filmului „What To Expect When You’re Expecting”, vedetele s-au întrecut în ţinute numai una şi una. Care este preferata ta?
  citeste mai departe

737.784 vizualizari

Foto: Exclusiv! Cum arătau divele de altădată în costume de baie

Vă invit să daţi timpul înapoi şi să faceţi o incursiune prin tendinţele estivale de...

467.690 vizualizari

Bucăţică ruptă din ei

Cum se face că odraslele vedetelor de la Hollywood sunt desăvârşite? Poate pentru că...

411.084 vizualizari

Beverly Hills, 90210 după 20 de ani

În anii ’90, trupa de şoc din serial a declanşat isterie printre adolescenţi. La două...

120 comentarii

Ridicolul de la "Trăsniţii"!!!

Se întâmplă în viaţa fiecăruia să nimerească la un moment dat, la 10 seara, pe Prima TV....

88 comentarii

Cine este Amy Winehouse?

Urmează etapa în care mulţi tâmpiţi vor înţelege că e mişto să asculţi Amy Winehouse....

76 comentarii

Piţipoancele şi-au găsit Naşul

De la un timp nu mă mai uit la Radu Moraru ca la un moderator. Mă uit la el ca la un caz....

Popular content

Soluţie implementată de Tremend
SATI