Kanal D jigneşte România!

Eu nu ştiu dacă vă mai uitaţi la Kanal D. Oamenii aceştia au dus ţigănia la un alt nivel. Nimic din ce e urât în ţara asta nu le-a putut rămâne străin. Pe vremea când lucram acolo, treaba nu era chiar aşa. Îmi asum cu jenă episodul ăla, de vreo 5 luni din viaţa mea. Acum e deja complicat să faci diferenţa între OTV şi Kanal D. Dacă totuşi îţi propui, sesizezi că oamenii aceştia fac şi nişte ştiri. Reportaje. Piruete de pirandă aclamată de spectatori ce scuipă entuziaşti în timp ce strigă tâmp. Pentru că în manualele de jurnalism se spune că poţi sesiza politica postului în buletinele de ştiri. Alea sunt actele de identitate ale sale cumva. Oamenii ăştia au achiesat şi ei la ideea că e mişto să ai o emisiune de reportaje, gen „60 minutes“, de pe CBS. Gen “România, te iubesc”, de pe Pro TV, sau “În Premieră”, de pe Antena 3. Păstrându-şi însă elegant valenţele de manelişti. Au preluat doar forma. Fondul fiind greu de reprodus. D-aia nici nu s-au preocupat. Kanal D are o emisiune de reportaje teribile.

Ieri am văzut o ediţie în care un poliţist se străduia să scoată o ţigancă dintr-o fântână arteziană. Ceea ce e evident esenţial pentru români. Apoi o ţigancă amenajase o tarabă unde vindea nişte treburi. Un poliţist a intervenit şi aici, filmat de un cameraman vigilent al televiziunii turceşti. Toate astea, sub titlul emisiunii “Asta e România”. Mi se pare senzaţional cum o televiziune turcească vine să-mi explice, în maniera asta, cum e ţara mea. Un minimum de bun simţ ar fi fost suficient ca titlul sub care îşi elaborează ţigănia să nu fie ăsta. Un minimum de inteligenţă ar fi fost de ajuns încât să înţeleagă faptul că a decupa nişte secvenţe de imbecilitate dintr-o ţară întreagă şi a le generaliza e jignitor şi ridicol pentru oamenii cărora te adresezi. E adevărat, asta vine într-o preocupare generală. Televiziunea momentană este într-o strădanie isterică de a ne explica faptul că ăştia suntem. Că “Asta e România”.

Dar cei de la Kanal D, fiind şi extrem de netalentaţi, nu mai au nici un pic de subtilitate. Au pus pe mizeria lor o pleaşcă camuflată în postură de titlu: “Asta e România”. Pe mine şi pe cei din jurul meu nu mă reprezintă nici televiziunea voastră, şi nici ceea ce voi numiţi emisiune. Aia nu e România. E doar ce aţi putut voi înţelege din ea. Nu e relevant pentru spaţiul în care eu trăiesc. E relevant doar pentru capacitatea voastră de înţelegere. E simptomatic poate pentru realitatea cu care voi vă înconjuraţi. România în care trăiesc eu nu e aşa. Titlul e sinistru. Ca şi emisiunea.   

* Acest material este un pamflet şi trebuie tratat ca atare

19656 vizualizări

Radu Buzăianu

21 Iunie, 2011 - 11:05

10 FEB 2012 - 00:17

ANONIM

Defapt , ceea ce se da in

Defapt , ceea ce se da in cadrul emisiunii "Asta-i Romania" chiar reprezinta adevarata fata a Romaniei.Sa fim seriosi , oameni buni , Romania nu mai e ce a fost odata !

10 FEB 2012 - 04:48

RADU BUZĂIANU

perfect

Eu zic ca te reprezinta pe tine si pe ai tai. Si in general pe cei care nu stiu sa scrie "de fapt" corect. Si care ne explica noua, celorlalti, ca tara e a lor. Mai mult pana acolo. Sa nu ne grabim .

19 IAN 2012 - 16:13

ANONIM

O mizerie de canal !

Canalul D este o MIZERIE ! Incepand de astazi l-am scos de pe lista !

8 IUL 2011 - 01:24

GEORGE

Amintiri

Salutare!
Zic sa urmarim cateva probe de profesionalism si integritate jurnalistica marca Radu Buzaianu. Formate TV extraordinare, ce au tratat subiecte de inalta tinuta, cu ajutorul unor personaje alese pe spranceana. Pacat ca materialele nu au strans, impreuna, in cei patru ani, de cand sunt pe internet, nici macar a 13-a parte din numarul de accesari pe care le-a "reusit" articolul acesta.
Iata-le!

http://www.youtube.com/watch?v=8w3pnhLCb4I
http://www.youtube.com/watch?v=-_-vMbcG7MI&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=B9Us8RKCQcQ&feature=related

Ah, si, in incheiere... o proba, mai recenta, de bun simt si buna practica a stiintei comunicarii, cu aceeasi remarcabila eticheta: Radu Buzaianu.

http://www.youtube.com/watch?v=Lj7eRGCqpZI&feature=related

Multumesc!

8 IUL 2011 - 12:48

RADU BUZĂIANU

:))

Îngrizitoare, nu? Dar te macină văd, dacă după câteva săptămâni o iei de la capăt. Pari proptit. Pari într-un blocaj. http://www.youtube.com/watch?v=VJKBC3W8LMg&feature=related Uite încă unul. Ca să ai cu ce să-ţi ocupi timpul. Te mai distrezi şi tu. Sau ăsta. Să vezi ce show am făcut cu o singură lavalieră la o televiziune obscură. http://www.youtube.com/watch?v=KOfDPhd6JuU&feature=player_embedded Şi eram la început atunci. Era acum vreo 7 ani. Îţi dai seama acum ce fac. Probabil ai văzut, că te mai uiţi şi pe posturi care fac divertisment, nu doar ţigănie.

23 IUN 2011 - 16:55

ANONIMA PETRA

Felicitari Radu B. Un articol

Felicitari Radu B.

Un articol foarte similar cu ceea ce se poate viziona la Kanal D. Si in general toate materialele din aceasta revista, sunt la fel de jalnice si penibile, fara continut inteligent. Nu stiu cine poate savura acest fel de magazin...pentru ca absolut nu are continut. Poate fi interesanta...pentru un copil de clasa 1, cel mult, care acum descopera literele si descopera viata.

22 IUN 2011 - 21:20

ANONIM

intamplator

Am intrat dintr-o intamplare pe acest website si am citi articolul. Am tendinta sa zic intial 'Bravo' autorului pentru ca semnaleaza ceva ce cred ca este real pentru media din Romania. Dar pe de alta as spune ca postul de teleziune respectiv nu face decat sa ofere ceea ce cere 'regele public'. Daca acele emisiuni ar avea un rating foarte foarte mic atunci nu ar atrage deloc reclama si in consecinta nu s-ar mai difuza. Dar cred ca din contra, atrag public si publicitate...de unde reiese ca , da , asta doreste publicul (o anumita parte a sa) sa vada. Si nu imi spuneti ca 'publicul se educa' pentru ca nu este neaparat real.. Capacitatile intelectuale ale publicului reflecta more or less exact capacitatea intelectuala a unei parti din respectiva societate. In US, de exemplu este un reality show despre 'keep up with the Kardashians', care sunt non=personaje dar care insa atrag milioane de telespectatori, tocmai nefacand nimic si nereprezentand nimic din perspectiva intelectuala. Dar asta vor multi americani sa vada si in consecinta asta primesc. La fel si in Romania, banuiesc ca sunt multi telespectatori interesati de un anumit gen de show despre non=personaje, iar posturile de televiziune ofera exact asta.Cu alte cuvinte, raspund la ceea ce vrea publicul sa vada.

22 IUN 2011 - 22:15

RADU BUZĂIANU

da... Nu despre asta e vorba

as putea sa-ti raspund la treaba asta cu asa vrea publicul. Dincolo de faptul ca am explicat de 1000 de ori in 1000 de editoriale ca e o aberatie. Dincolo de asta nu despre treaba asta e vorba aici. Tu ai potrivit un stereotip, care nici macar n-avea legatura cu subiectu. Nu e relevant pt ce explic daca emisiunea are audienta sau nu. Este o jignire adusa tarii asteia, aceea de a prezenta imbecili sub titlul "asta e romania ". Desi nu e complicat vad ca nu te ai descurcat sa intelegi.

22 IUN 2011 - 15:12

RADU BUZĂIANU

despre frustrare

A devenit plictisitor şi deci frustrant să tot citesc ce-mi scriu ăştia de la kanal d, că sunt frustrat şi nu ştiu ce. În general, oamenii mai sunt motivaţi şi de alte considerente. Există oameni deranjaţi pur şi simplu de mizerie. Dar dacă insistaţi hai să vă lămuresc. E frustrant da, să mi se explice că asta e ţara mea. E frustrant când ştiu cine sunt cei care îmi explică. Şi mai ales de ce. Dar hai să vă explic şi despre alt tip de frustrare. Bă e frustrant să nu poţi să scrii altfel decât sub anonimat. E frustrant să nu poţi să-ţi asumi identitatea. E frustrant să povesteşti că lucrezi în televiziune, să pari în faţa mătuşii şi a vecinelor un om care a reuşit şi întrebat ce faci să spui că lucrezi pentru emisiunea "Asta e România". E frustrant să trebuiască să-ţi explici tot timpul mizeria punând vina în cârca publicului. E frustrant să n-ai ce replică să-i dai unuia care lucrează pentru cea mai bine vândută revistă glossy (50 000 de exemplare pe lună). E frustrant să n-ai ce să-i reproşezi. E frustrant să i te adresezi unuia care face interviuri cu Radu Mazăre, Mircea Diaconu, Elan Schwartenberg, Andrei Gheorghe, Horaţiu Mălăele , George Mihăiţă etc. E frustrant să i te adresezi ăstuia care se ocupă cu asta şi să nu poţi să-i spui în replică decât că e frustrat. E frustrant să constaţi că sunt oameni care trăiesc făcând chestii mişto. Şi mai ales e frustrant să constaţi că există totuşi şi altă Românie, decât cea pe care voi puneţi eticheta emisiunii voastre. Am lămurit-o şi cu frustrarea. Bagăm şi noi altceva?! Sau atât ne duce capul?!

23 IUN 2011 - 10:37

ANONIM-A

Panoplia de frustrari a fiecaruia

Bag si eu una: e frustrant sa enumeri numai barbati ca facand parte din ''elita'' oamenilor cu adevarat importanti si valorosi pentru tara asta.....Si e frustrant sa-l enumeri pe Radu Mazare. Ce diferenta e intre asta si alte vedete deplorabile din show-biz? Si vin si eu cu o propunere de femei de la care ai ce sa inveti pe parcursul unui interviu:Gabriela Adameșteanu, Herta Müller, Eleonora Almosnino, Sofia Vicoveanca, Elena Merisoreanu,Sava Negrean-Brudascu, Maia Morgenstern, Oana Pellea, Stela Popescu, Medeea Marinescu, Maria Dinulescu, si multe multe altele....Dar l-ai nominalizat pe Radu Mazare....Aceste femei traiesc ''facand chestii misto'' dar nu se regasesc in lista ta. Te citesc de mult timp si se impune o constatare: esti un tip cu foarte multe convingeri si stii ce spunea Nietzsche: ''Orice convingere este o inchisoare''. Esti superficial si te multumesti cu raspunsuri superficiale, si faci din astea adevarate principii.....

23 IUN 2011 - 12:29

RADU BUZĂIANU

da

Sunt locuri esenţiale unde nu sunt de acord cu Nietzche şi locuri esenţiale unde sunt de acord cu tine. Oana Pelea e unul dintre ele. O să mă ocup.

22 IUN 2011 - 14:53

RADU

cam frustrat

mie mi se pare ca esti cam frustrat! esti un ratat care nu a reusit sa faca treleviziune, care n-a inteles ce inseamna sa vinzi stiri. mi se ăpare ca te chinui foarte tare sa scrii, sa fii ironic si coerent in acelasi timp!
in fine, ramai tu la revistele tale!

22 IUN 2011 - 08:11

MMONA

Si eu

Si eu cred la fel..spala bani, altfel nu se explica atatea emisuni cu cazuri din viata reala, jucate mizerabil...spala bani da-i incolo...toate posturile au..in afara de protv cred seriale si emisiuni din astea...las' ca si protv..cu tiganii lor din seriale..lasa de dorit. Zici ca nu suntem satui de tiganii din piete, autobuze, metrou, cu burtile lor mari, plini de aur si cu mult tupeu...ca nici la piata daca te duci nu mai vinde babuta care munceste in gradina, vand tigancile cu cercei de 2 kile si tari in gura..e vina noastra ce ne uitam ca prostii

22 IUN 2011 - 08:05

KILL BILL

NE PLACE

bun, sariti toti cu gura, dar de fapt va uitati cu toti..altfel spune tu radule, daca nu ar avea rating nu s-ar mai face emisiunile respective, nu? suntem o tara de ipocriti...

22 IUN 2011 - 09:09

RADU BUZĂIANU

îţi răspund

Dacă ar difuza filme porno ai avea surpriza să constaţi că oamnii se uită şi la asta. Dacă şi-ar sparge capetele în direct, bă şi la asta s-ar uita. Deci iată cum nu mai e cel mai important criteriu că lumea se uită. Dar dincolo de asta, problema pe care o discutam era alta. Eu nu spun că nu-s şi aştia în România. Spun doar că nu asta e România!! Nu te poţi uita la un tomberon şi să tragi concluzia că asta e România, doar pt că tomberonul e şi el în România. Asta discutam pe scurt.

22 IUN 2011 - 06:49

ANDREIYIY

Deci sa fie clara treaba

Mai Radu, ceea ce spui tu aici este fara doar si poate 100% adevarat. Si da-mi voie sa mai completez si eu. Nu lua in seama incultii gen TINO . Astfel de inculti nu merita nici macar sa le acorzi jumatate din timpul petrecut pe closet pentru a le raspunde. Pe scurt, avem un nou specimen de oameni care este in voga : gunoierii. Astia vin cu solutiile salvatoare pentru asa zisii "frustrati" , anume sa schimbi postul, de asta exista telecomanda. Si daca schimb postul pe alt canal vad aceleasi stiri doar ca prezentate in culori diferite si de alt prezentator. In fine, sper ca am lamurit treaba cu aceste gunoaie care prezinta solutii salvatoare.

Revenind, nu am vazut bataie de joc mai mare la adresa telespectatorilor ca la astia de la CANAL(ul) de colectare D . Pentru 8 minute de film iti baga 10 minute de reclama. Ori in Turcia, pentru 20 minute de film se baga maximum 4 minute de reclama ! Obligatoriu cu cronometru descrescator al timpului
afisat constant pe durata reclamelor pana cand va reincepe filmul.

Acuma, daca stam si ne gandim, cine este mai Radu de vina ? Turcii ca scuipa pe noi sau aia de la CNA ca le permit sa scuipe pe o tara intreaga ?
De ce sa dam in turci ?
E in natura hotului sa-ti sparga casa, si e in natura paznicului sa ti-o pazeasca. Dar daca paznicul sta si doarme in post, ce sa faci mai Radu ? Nu trebuie sa-l dai afara cu un sut in fund pe paznic si sa-l schimbi ?
Asa e si cu CNA-ul, care are rolul de paznic. Doarme in post. Deci sa nu ne mai plangem de "cotropitori" ci sa ne plangem de propriile santinele care dorm in post. Este vorba ca exista un sistem de legi care nu este aplicat de CNA. Nu este aplicat pentru ca nu exista cineva care sa traga CNA la raspundere sa ii oblige sa respecte legea.
Ori pentru asta trebuie schimbat guvernul, trebuie instaurata revolutia pe strazi, razboaie, ajungerea in pragul anarhiei, ceva in stilul celor de la Egipt.
Cunoscand natura romanului din ziua de azi, care nu stie decat sa se lamenteze, dedu si tu daca astfel de actiuni ar fi posibile.

Asa ca, sincer, pe de o parte, saraca Romanie !

22 IUN 2011 - 13:32

ANONIM

Paznic?

Mi-a placut comentariul cu paznicul si hotul, orginal!

Radu,se pare ca acest articol a scos la iveala ceva frustrati.

21 IUN 2011 - 23:12

STEFAN

Draga Radu, Eu din greseala

Draga Radu,
Eu din greseala am ajuns pe acest site, dar am citit tot articolul deoarece gandesc la fel. Apreciez gestul tau si vreau sa spun ca acest gen de interventii sunt esentiale si absolut necesare. Cat despre Romania ta, adica o tara de bun simt si cu oameni valorosi, iti spun ca exista si chiar daca e greu de crezut e majoritara... dar promovarea prostiei zilnic si spalarea creierului te face sa crezi contrariul. Dar citim articolul tau imi creste doza de optimism si nevoia de schimbare. Multumesc

21 IUN 2011 - 22:47

CARMEN.LORE

Pentru Tino Cocolino

Tu imi pari si mai frustrat decat autorul textului. Il urasti chiar asa tare incat sa scrii juma' de pagina despre cat de incompetent e. Dupa parerea mea, si sunt sigura ca nu numai a mea, esti un mare LOSER.
P.S: Pune serios burta pe carte si invata sa scrii.

21 IUN 2011 - 22:14

TINO

FRUSTRATULE !!

Incep prin a spune ca eram la un mic pas sa imi activez FB ca sa pot sa iti scriu insa pot sa o fac lejer si aici. Esti genul de om care scuipa de unde a mancat si clar uita de unde a plecat. Kanal D a fost la fel de la inceput si nu pot sa cred ca apare un frustrat care nu scrie decat la o revista de nisha despre o televiziune care reflecta realitatea, face raiting din realitatea care ne inconjoara chiar si pe tine ;) . Sa spun Kanal D pe locul 3 in audiente ? are sens ? Stirile Kanal D programul cu cea mai mare crestere inregistrata de un program TV pe piata media din Romania in decurs de 1 an. Esti doar un simplu frustrat care scrie acum pentru 50.000 de cititori si nu mai scrie pentru o emisiune care este pe locul 3. Tin sa te felicit ca ai reusit sa faci pentru prima oara vizualizari altfel nu erai in stare iti garantez. Cat despre faptul ca ai lucrat la BULEVARD - Sinevizyon tin sa precizez ca stiu de ce ai plecat de aici insa sunt destul de domn sa nu spun motivul pentru ca nu as vrea sa pleci si din OK din acelasi motiv . Esti inca odata un frustrat pentru ca dai in munca unor oameni si nu ai pic de obraz. Consider ca piata este destul de libera si s-a inventat telecomanda si butonul de la televizor nu iti place schimbi iti place lasi. Din moment ce scrii articolul sunt sigur ca ai urmarit toate emisiunile si frustrat fiind sunt mai mult decat sigur ca fi vrut sa fi unul dintre reporterii de la Asta-i Romania. Dragul meu prieten ai pornit un razboi pe care nu il poti duce poate doar cu spatele daca intelegi ce vreau sa iti zic . Oare ai fost platit sa scrii acest articol ? Daca da respect esti inca un spagar ieftin existent in tara asta si ma gandesc ca ai avea loc intr-o emisiune ca si urmarit general pentru FRUSTRARE ACUTA pe kanal D . As vrea sa iti mai scriu dar ma plictiseste ideea ca scriu unui frustrat care nu a fost in strare sa scrie un articol de bun simt despre Romania asa cum trebuia dand un exemplu despre asa DA si a scris un articol despre un post de Televiziune care i-a dat sa manance. Promit daca vrei te voi lua intr-o excursie pe chelutiala mea intr-uncat suma pentru care ai scris articolu 150 RON nu ti-ar permite sa vezi ROMANIA EXACT ASA CUM ESTE EA. Esti genul de om care asculta manele cu geamurile inchise si afara o arzi credincios sfant. Nu faci nimic decat sa incerci decat sa pari genul de om care nu face nimic nou, si sa scrie articole care sa fie impotriva in loc sa construiasca ceva. In inchiere esti doar inca un FRUSTRAT.

24 IUN 2011 - 23:35

DOINA

oare?

Te-ai gandit macar o clipa ca s-ar putea sa gresesti major in ceea ce-l priveste pe cel care a scris editorialul? Te-ai gandit macar o clipa ca scrii niste magarii despre un om pe care nu il cunosti?
Te-ai gandit macar o clipa ca ar fi mai cinstit sa te referi la emisiunea in cauza, sa spui de pilda ca in opinia ta e excelenta?
Te-ai gandit macar o clipa ca scrii cu greseli impardonabile, ceea ce te face penibil?
Te-ai gandit macar o clipa? ... in viata ta?
Indrazneste, daca nu e prea tarziu!
Eu zic ca nu si poate nu e prea tarziu. Indrazneste!

21 IUN 2011 - 22:37

RADU BUZĂIANU

excelent

Frustrarea e un sentiment determinat de bun simt. Reprezint frustrarea tuturor romanilor pe care tigania explicata in emisiunea asta ca fiind Romania e o jignire. Scriu editoriale aici de un an. Ăsta a fost dintre cele mai putin accesate. Dar toti cei pe care i-am vizat mi-au zis ce mi-ai scris si tu. Ca am devenit cunoscut pt ca mi-am permis sa le sesizez imbecilitatea. Ba toti au zis la fel. Da tu esti special. Tu vrei sa-mi spui de ce am plecat de la kanal d. Si inainte sa-mi spui tu iti spun eu... de sila ba. Orice aberatie ai zice n-are relevanta. Iata o imbecilitate: mi-ati dat voi de mancare. Nu ba. Mi-ati platit decizia momentana de a face interviuri acolo. Nu e rau sa fii frustrat cand vin turcii sa-ti spuna ca romania ta e o tiganie. Rau e sa castigi bani facand asta. Cum faci tu. Articolul asta nu costa. Scriu aici de plecere. Imi place sa cred ca si tu tigania aia o faci tot din placere. Nu?

21 IUN 2011 - 22:10

MIKI

parerea mea

oameni buni , n-are rost sa fim ipocriti . pentru aproape 80%din populatia europei de vest , romania este o tara de tigani.e trist dar asta e .cit despre canal d este un post pentru analfabeti

21 IUN 2011 - 21:16

ELY

Felicitari pentru articol,

Felicitari pentru articol, aceleasi lucruri le gandesc si eu.........si nu numai despre Kanal ci si despre alte televiziuni

21 IUN 2011 - 20:49

CRISTINAM

aceeasi parere (a mea )..

...din pacate,ultimele stiri imi confirma banuiala ca unele (daca nu chiar toate ) dintre posturile tv.sunt paravane de spalare a banilor de catre patronii lor,vezi ”imprumuturile ”din clanul antenelor ..dle.RB scrieti ca ”televiziunea momentana este intr-o stradanie isterica de a ne explica...samd”,perfect de acord cu dvs.,sunt angajati pseudo-jurnalisti,extrem de grabiti sa-si primeasca solda si sa-si multumeasca patronii,pe care de fapt nici nu ii intereseaza altceva decat sa-si justifice PROVENIENTA banilor !..iar ca sa va citez din nou :asta este intr-adevar ”relevant pentru spatiul in care eu traiesc ” si da,sunt convinsa acum ca ”ASTA E ROMANIA ”

21 IUN 2011 - 20:27

ANA-MARIA

?????

Nu inteleg cum poate cineva sa sara in apararea postului TV kanal d???? Kanal D...care prezinta Nora pentru mama....este penibil, absolut penibil...auzi NORA PENTRU MAMA....unde se duc niste ahtiate de publicitate, sa se vada si ele la televizor. Nu mai prezentati tigani la TV, sau ma rog cetateni de etnie rroma, nu intereseaza pe nimeni, daca ar disparea toti peste noapte ar fi perfect. Toti manelistii, tiganii, ratatii la Kanal D...NU ASTA E ROMANIA!!!!!!!!! Dar turcii fac parte tot din tagma asta, numai ca la ei e muzica orientala (nu manele) si nu sunt tigani, asa e felul lor, mai negricios:)))))

21 IUN 2011 - 19:17

ANDRA

hmmm

Hai sa fim seriosi! Nu doar Kanal D are emisiuni/stiri slabe ci toate posturile din tara! Trebuie sa recunoastem ca promovam cu totii prostia,incultura! Suntem departe de civilizatie si inca ne vindem pt o mana de bani in plus sau o punguta de malai...
Cat despre articolul dumitale Domnule Radu, cred ca nu ati facut decat sa va aratati frustrarile!
O zi buna tuturor!

21 IUN 2011 - 20:31

RADU BUZĂIANU

sunt cel mai frustrat

E frustrant sa stiu ca ma citesc oameni care atat sunt in stare sa inteleaga din ce scriu. Si sa-ti explic si de ce scriu asta. Pentru ca-mi permit. Stii de ce imi permit? Pt ca eu lucrez in mass media fara sa fac tiganii d-astea. Si stii de ce nu fac? Pentru ca ma pricep sa ma adresez si altei Romanii decat asteia a voastra. Stii de ce? Pentru ca exista !! M-ai inteles?

21 IUN 2011 - 17:29

ANONIM

Mare dreptate ai!

te-am preluat si eu: http://www.pentrudive.com/2011/06/kanal-d-jigneste-romania.html

21 IUN 2011 - 15:44

RAISA

...

Intrebarea e cine se mai uita la Kanal D?!? Eu cu siguranta nu! De fapt de vreo 2 luni incoace am refuzat categoric sa ma mai uit la absolut orice program romanesc sau sa citesc orice ziar romanesc! Inclusiv de monden! Sau mai ales de monden!Deci eu de 2 luni habar nu am ce se intampla in Romania! Si mi-e atat de bine!Sa nu credeti ca am 60 de ani si am opinia asta,nu! am doar 27.
Vina nu o au televiziunile,ci oamenii! Cu siguranta momentul in care cei de la "Kanal" vor vedea ca au audienta un 0 absolut vor incerca sa faca altceva!
Chiar daca suna urat si nu vrem sa acceptam asta o emisiune de gen ar trebui numita "Astia sunt romanii" nu "Asta e Romania"
Oricum in momentul de fata ma dezgusta absolut tot ce se intampla in tara noastra draga,asa ca sper ca in cel mai scurt timp sa reusesc sa plec de aici! Fara fals patriotism spun ca nu o sa regret nicio secunda ca nu voi mai trai in Romania!
Daca vor fi "binevoitori"care vor sa ma contrazica sau sa intre in polemici pe subiectul asta va spun de pe acum ca nu sunt amatoare! ;)
O zi frumoasa sa aveti!

21 IUN 2011 - 15:35

ELENAM

Subiectivism

Am si eu cateva intrebari pentru autorul articolului: care dintre emisiunile de la toate posturile de televiziune din Romania sunt relevante pentru tine, sau mai bine spus reportajele? Care dintre reportaje te reprezinta pe tine? Poate ca un reportaj ales de tine, nu ma reprezinta pe mine. Nu ti se pare ca esti subiectiv? Nu inteleg tupeul cu care unii oameni scriu asemenea articole! Si eu sunt jurnalist, si eu am facut presa scrisa dar niciodata nu mi-am permis sa fiu subiectiva. Daca te declari jurnalist prin ceea ce ai scris, atunci nu ai nici pe departe cultura care ar trebui sa o aiba un jurnalist! Si persoanele de etnie roma sunt tot din Romania, iar in emisiunea difuzata la Kanal D - ""Asta-i Romania" prezinta exact lucrurile care se intampla in Romania. Daca te deranjeaza emisiunea, nu te mai uita la ea, nu esti obligat, nu cred ca tu aduci audienta postului! Si totusi, daca te uiti la aceasta emisiune sau la "Stirile Kanal D" ar trebui sa vezi reportaje inedite pe care alti jurnalisti de la alte posturi de televiziune nu s-au gandit sa le arate publicului.Iar stirea cu tiganca scoasa din fantana arteziana de un politist s-a regasit in toate jurnalele televiziunilor din Romania la vremea respectiva!
Sfatul meu: gandeste-te de doua ori inainte sa scri un asemenea articol!

21 IUN 2011 - 15:58

RADU BUZĂIANU

îţi răspund

Dacă te deranjează emisiunea nu te mai uita? Repet a 1000 oară aici. Nici editorialul meu nu e obligatoriu. Mai departe. A scrie editorial înseamnă a fi subiectiv. E în definiţia conceptului. Deci ai plecat de la o premisă falsă şi ai pierdut timpul scriind o jumătate din text. Ce nu e relevant în discuţie e ce mă reprezintă pe mine. Dacă pui titlul "Asta e România", mă aştept să nu găsesc reportaje care preprezintă comunitatea rromă. Ci mă aştept cel mult să găsesc reportaje care prezintă ŞI comunitatea rromă. Nu mă aştept să găsesc reportaje care prezintă doar imbecili. Mă aştept să găsesc maxim reportaje care prpezintă ŞI imbecili. Pricepi logica? Dacă era cu semnul întrebării, "Asta e România?", eu nu aveam ce să scriu.Fiind la nivel de verdict, pretenţiile mele sunt proporţionale. Dacă ai fi fost un jurnalist bun, n-ar mai fi fost nevoie ca să pierd timpul să-ţi explic astea. Le-ai fi ştiut. Probabil lucrezi la Kanal D. Sau prin alte părţi făcând acelaşi lucru şi încercând isteric să-ţi justifici neputinţa. OK?

22 IUN 2011 - 10:58

ELENAM

Raspuns:

“EDITORIAL (conform DEX) - EDITORIÁL2 ~e n. Articol de ziar sau de revistă care exprimă punctul de vedere oficial al redacției într-o problemă actuală și importantă; articol de fond”
Eu stiu ca trebuie sa-ti spui opinia intr-un editorial, adica sa fii subiectiv! Dar tu ai un subiectivism frustrant! Conform definitiei din DEX iti exprimi punctul de vedere intr-o problema actuala si importanta! Daca tie ti s-a parut important reportajul cu femeia de etnie roma scoasa din fantana arteziana de catre un politist, atunci pot concluziona ca ti se pare importanta si emisiunea “Asta-I Romania”, atat de importanta incat sa-I acorzi din timpul tau pretios si sa scrii un editorial despre ea.
Si eu stiu sa scriu editoriale, am scris multe, foarte mult…si sa stii ca am si Facultatea de Jurnalism si Relatii Publice terminata! Si stiu cum stau lucrurile si cu teoria si cu practica. Dar eu niciodata nu mi-am permis sa scriu asemenea editoriale…pentru ca am considerat ca prin editorialele scrise trebuie sa trag cu semnal de alarma despre un lucru facut sau nefacut, un lucru important! Ori tu, tu nu ai facut asta…tu doar dai cu noroi in postul Kanal D, de parca postul sta doar in emisiunea “Asta-I Romania”.
Stii cum cataloghez eu editorialul tau?…unul foarte foarte prost…un editorial in care nu ai fost in stare decat sa-ti exprimi frustrarile cu privire la postul Kanal D.
Mi-ai dat raspunsul: “Dacă pui titlul "Asta e România", mă aştept să nu găsesc reportaje care preprezintă comunitatea rromă”...nu stiu cum sa-ti explic, dar in Romania sunt foarte multe persoane de etnie rroma, care, deh, traiesc printre noi. Ce, in reportaj iti arata o femeie de etnie rroma intr-o fantana arteziana din Roma sau Paris? Nu, era la Unirea, in minunata noastra capitala a Romaniei! In concluzie, „Asta-i Romania”, cu romanii si rromii ei! Daca te-ai fi uitat la emisiune si ai fii vazut toate reportajele poate ca ar fi stat altfel lucrurile! Iar daca imi raspunzi ca nu, chiar am sa-ti dovedesc ca da!
Si nu lucrez la KANAL D, si nu incerc isteric sa-mi justific neputinta! Si nu sunt nici frustrata. In schimb tu incerci isteric sa-ti arati frustrarea fata de acest post de televiziune. Post de televiziune la care n-ai lucrat! Tu ai lucrat la Sinevizyon, care este diferit de Kanal D. Asa ca nu mai sustine peste tot ca ai lucrat 5 luni la Kanal D si ca ai facut un mare favor pentru acest post de televiziune.

22 IUN 2011 - 11:54

RADU BUZĂIANU

bun. mai departe...

"Eu stiu ca trebuie sa-ti spui opinia intr-un editorial, adica sa fii subiectiv! Dar tu ai un subiectivism frustrant! " Acest concept nu există. L-ai inventat tu. Iniţial mi-ai zis că sunt subiectiv în editorial, ceea ce nu ţi se părea normal.O să-ţi fac o nouă schemă logică. Cu un minim de inteligenţă o să-mi dai dreptate iar. Ţie nu ţi s-a părut normal ce-am scris aici. Şi ai reacţionat. E acelaşi sistem în care am lucrat şi eu. Nu mi s-a părut normal ca România să-mi fie prezentată de către un postul turcesc ca fiind o ţară a ţiganilor. Şi am reacţionat. Tu îmi reproşezi lucrul acesta făcând acelaşi lucru.... reacţionând într-un spaţiu al opiniilor. Dar simultan criticând dreptul meu la opnie. Înţelegi ce ţi-am explicat?

22 IUN 2011 - 13:03

ELENAM

Da Radu, inteleg perfect ceea

Da Radu, inteleg perfect ceea ce vrei tu sa-mi explici! Si e normal ca eu sa nu fiu de acord cu tine, si nic tu sa nu fi de acord cu mine! Numai ca tu esti cel care nu te intelegi si te contazici. Nu trebuie sa-mi faci vreo schema logica, nu te da ceea ce nu esti! Acest post de televiziune turcesc, prin simplul fapt ca a avut un reportaj cu o persoana de etnie rroma in cadrul emisiunii "Asta-i Romania" nu inseamna ca a aratat ca Romania este o tara a tiganilor! Asta incerc eu sa te fac sa intelegi! Ca tu de fapt nu stii nimic despre aceasta emisiune, ca tu doar ai butonat telecomanda si ai nimerit pe Kanal D fix cand prezenta reportajul cu femeia rroma scoasa din fantana arteziana de catre un politist si apoi ti-a venit ideea sa scrii un editorial. Editorial in care sa subliniezi ca nu asta-i Romania! Ba da, priintre altele, se intampla si acest lucru in Romania. Si asta este! Daca ai fi urmarit emisiunea, ai fi vazut toate reportajele si atunci nu ai mai fi scris ca emisiunea aceasta prezinta Romania ca fiind o tara a tiganilor!
"Intelegi ce ti-am explicat?"

22 IUN 2011 - 14:35

RADU BUZĂIANU

?!?

Îmi explici că e un caz accidental. Ori eu îţi explic că despre asta e vorba în emisiunea respectivă. Nu e singura ediţie la care m-am uitat. Am mai văzut-o şi pe aia cu palatele ţiganilor. Am văzut multe altele. Deci despre ce vorbim?!

22 IUN 2011 - 17:20

ELENAM

???

Sa inteleg ca te referi la palatele tiganesti din Buzescu, Teleorman! Pai, din cate stiu eu, Teleorman si respectiv Buzescu fac parte din Romania. Iar acolo asta este realitatea! Rromii au construit palate iar la sarbatori isi iau scaunul si stau in fata portii! Este real? DA. Este in Romania? DA. Mai da-mi si alte exemple, si eu am sa ti le explic si am sa-ti dovedesc intr-un final ca nu ti-ai format o parere corecta despre acesta emisiune! Cauta mai bine despre ""Asta-i Romania", documenteaza-te putin si cu siguranta ai sa gasesti foarte multe reportaje care nu ii au in prim-plan pe rromi. Este vreo problema ca printre noi, romanii ,traiesc si rromi, sau manelisti?

22 IUN 2011 - 18:27

RADU BUZĂIANU

nu

e o problema cu a prezenta doar imbecili sub titlu "asta e romania". Indiferent ca sunt rromi sau romani. Si e o problema cu a nu avea verticalitatea de a-ti asuma o identitate, asa cum facut eu. Ai spus ca nu lucrezi pt kanal d cand e evident ca acolo lucrezi. Iata o diferenta intre noi care face ca dialagul sa nu fie cinstit. Dar apreciez o logica in care am discutat.

23 IUN 2011 - 09:05

ELENAM

!!!

Cred ca mi-am facut publica identitatea atata timp cat am lasat adresa mea de mail cand am postat comentariul, atata timp cat m-am semnat cu ElenaM (M vine de la numele meu de familie - MIHAILA)...si acum te rog cauta toti angajatii de la KANAL D si ai sa vezi sa nu lucrez acolo! Din punctul meu de vedere dialogul a fost cinstit!

21 IUN 2011 - 13:37

UN NENE

Ipocrizie

Si in alea 5 luni cand ai luat bani din Kanal D a fost bine, nu? Incredibil cum sunt unii: ling o mana si dupa aia o musca. BTW, poate n-ar strica sa rasfoiesti fituica in care scrii matale inainte de a comenta.

21 IUN 2011 - 17:34

ANONIM

Ce aberatie poti sa spui! Ce

Ce aberatie poti sa spui! Ce legatura are salariul luat timp de 5 luni de la Kanal D cu penibilitatile pe care le face postul ? Oamenii se schimba, emisiunile se schimba, prostia este infloritoare la kanal D. Bine a spus cine a spus "canal D".
Poate ca atunci cand jurnalistul la care faci referire s-a angajat la Kanal D, i s-a prezentat o cu totul alta situatie, era o cu totul alta mentalitate. Poate tocmai de aceea a ramas doar 5 luni acolo. A vazut ca nu se poate face treaba serioasa si a plecat.

21 IUN 2011 - 15:49

RADU BUZĂIANU

mda

Am plecat de acolo în momentul în care am înţeles care e tendinţa. Cât am lucrat acolo nu mi s-a făcut un favor. Eu am făcut un favor acceptând. Pe vremea aia făceam interviuri cu Mihai Dobrovolschi, Andrei Gheorghe, Johnny Răducanu etc. Adică nu faceam manelisme d-astea. Revista pe care tu o numeşti fiţuică este revista glossy numărul 1. Vindem pe lună 50 000 de exemplare. Şi asta cu Kate Hudson şi Natalie Portman pe copertă. Nu cu ţigănii. Bănuiesc că eşti angajat la Kanal D aşa că hai să-ţi dau o veste: în România nu vinde doar ţigănia. Ţine de talent. Nu de public, aşa cum se insinuează.

21 IUN 2011 - 16:03

UN NENE

Hai ca asta e tare: "am facut

Hai ca asta e tare: "am facut un favor acceptand". Si ce, ma, ai muncit pe scaieti? Nu ai fost platit?? Cine e Dobrovolschi de e asa o mandrie sa faci interviu cu el? Da, Johnny Raducanu, el da. Andrei Gheorghe?? De cand este o onoare sa faci sincron cu el? Si chiar cred ca ceea ce ai vazut in acel material este realitatea din Romania. Sau tu ai impresia ca traiesti intr-o tara in care tiganii care se spala in fantani sunt o iluzie optica, curvele ajung asistente TV iar revistele "glossy" (asa cum este cea pentru care prestezi) au vanzari atat de mari cu subiecte atat de stupide: "Jennifer Lopez, cu sânul la vedere" (e material citat din aceeasi revista in care iti dai cu parerea). Hai sa vedem intai barna din ochi...

21 IUN 2011 - 16:11

RADU BUZĂIANU

Am spus că nu am fost plătit?

Am spus că nu am fost plătit? Am spus că am făcut un favor lucrând acolo. Puteam fi plătit şi în altă parte. 5 luni am acceptat să fiu plătit acolo, nu făcând ţigănii. Făcând ce nu mai văd că se face acolo. Gheorghe, Johnny Răducanu şi Dobrovolschi sunt oameni care fac parte din România mea. Deci iată cum emisiunea asta dintr-o dată, pt oameni cu gusturile astea, e jignitoare. În sensul ăsta i-am dat exemplu. În revistă nu a apărut nicio Jenifer Lopez cu sânii la vedere. Deci nu pot să discut despre ce visează fiecare noaptea. Când o să apară o să-ţi răspund.

21 IUN 2011 - 18:14

UN NENE

Atunci ramai cu Romania ta si

Atunci ramai cu Romania ta si lasa-i pe altii sa aiba Romania lor. Fiecare are dreptul sa vada realitatea in propriul fel si a-l critica pentru asta inseamna, in aceeasi masura, sa fii imbecil (asta ca sa te parafrazez).
P.S.: legat de J.Lo... verifica-ti site-ul revistei si mai discutam.

21 IUN 2011 - 18:59

RADU BUZĂIANU

daca a critica un derapaj

daca a critica un derapaj logic, pe care ti l-am explicat de 2 ori degeaba vad, inseamna a fi imbecil, inteleg de ce faceti emisiuni d-astea. Raspunsul e: pt ca atat puteti.

21 IUN 2011 - 12:54

ANONIM

Care Knal D?

Subscriu: scopul (audienta) NU scuza mijloacele.

21 IUN 2011 - 15:46

ANONIM

Kanal D

care scop? care mijloace? asta este o parte din Romania! Daca ne simtim jigniti ca asa ceva apare la tv poate ar trebui sa ne uitam putin in jurul nostru! Si poate ca ar trebui sa facem ceva sa schimbam imaginea asta! daca intoarcem capul , daca nu ne reprezinta , daca nu ne identificam cu ea , asta nu inseamna ca ea nu exista! Nu este reprezentativ pentru tara noastra , dar face parte din peisajul autohton! nu trebuie sa fie un canal turcesc , nemtesc sau romanesc sa-mi arate asa ceva ! asta vedem si noi pe strada in fiecare zi si intoarcem capul pentru ca nu ne identificam , dar cand apare la tv dintr-o data , iata , ma simt jignit!

21 IUN 2011 - 16:05

RADU BUZĂIANU

mda

Păi dacă asta e o parte din România, hai atunci să nu spunem că asta e România!!!! Poţi să înţelegi aşa ceva?! A sta în faţa unui tomberon şi a trage concluzia că aia e România, doar pentru că tomberonul se află şi el în România, înseamnă a fi perfect imbecil !!!

22 IUN 2011 - 11:29

ANONIM

mda

exact asta spuneam!!! ca este o parte din Romania! Tu poti intelege asta? perfect imbecil inseamna sa negi , sa spui ca si asa ceva nu inseamna Romania! ei bine , stimate domn, trezeste-te si uita-te in jur!!! avem si oameni de valoare , avem si lucruri bune , dar... din pacate avem si asa ceva ! Romania-i facuta si din bune si din rele !

Publică un comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.
CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata


PUBLICITATE
Nr. 57, 4 mai 2012

Revista OK!

Acum şi în România.
Pătrunde în lumea celebrităţilor!

Aboneaza-te

Cannes 2012

staruri pe covorul roşu

Prinţul Charles

a prezentat vremea la BBC

Jennifer Lopez

topless şi tatuată în noul ei videoclip

Kurt Cobain

duet nepublicat cu Courtney Love

Tom Cruise

pletos şi tatuat

PUBLICITATE
Cine a făcut senzaţie pe covorul roşu? 

Cine a făcut senzaţie pe covorul roşu? 

15 Mai, 2012 - 12:07

La premiera filmului „What To Expect When You’re Expecting”, vedetele s-au întrecut în ţinute numai una şi una. Care este preferata ta?
  citeste mai departe

737.784 vizualizari

Foto: Exclusiv! Cum arătau divele de altădată în costume de baie

Vă invit să daţi timpul înapoi şi să faceţi o incursiune prin tendinţele estivale de...

467.690 vizualizari

Bucăţică ruptă din ei

Cum se face că odraslele vedetelor de la Hollywood sunt desăvârşite? Poate pentru că...

411.084 vizualizari

Beverly Hills, 90210 după 20 de ani

În anii ’90, trupa de şoc din serial a declanşat isterie printre adolescenţi. La două...

120 comentarii

Ridicolul de la "Trăsniţii"!!!

Se întâmplă în viaţa fiecăruia să nimerească la un moment dat, la 10 seara, pe Prima TV....

88 comentarii

Cine este Amy Winehouse?

Urmează etapa în care mulţi tâmpiţi vor înţelege că e mişto să asculţi Amy Winehouse....

76 comentarii

Piţipoancele şi-au găsit Naşul

De la un timp nu mă mai uit la Radu Moraru ca la un moderator. Mă uit la el ca la un caz....

Popular content

Soluţie implementată de Tremend
SATI