Mai citeste si:
Celebritatea Marianei Moculescu
Cum rămâne cu decenţa, Simona?
Aventurile Marinei Almăşan şi ale lui Victor Socaciu
Mihaela Rădulescu… viaţa şi opera
Ce e obligatoriu să spui la televizor
Ridicolul de la "Trăsniţii"!!!
Incredibilii: Costin Mărculescu, Stelian Ogică, Maria Cârneci, Simona Sensual şi Jean Paler
Cum i-am cunoscut pe Sergiu Nicolaescu şi pe Szoby Cseh
Interviu cu groparul artiştilor
Pe aceeasi tema:
Sorin Roşca Stănescu: „Am trăit multe drame“
Cine este Amy Winehouse?
Există o tendinţă greu de negociat a lumii ăsteia de-a construi idoli. Omul gândeşte în cadrul unei alte gândiri. Cea a lumii secolului 21. E înverşunată împotriva cutumelor creştin ortodoxe. Dar isteric instalată în altele. Trăim în tiparele de gândire construite de filme. De muzică. De televizor. De cărţi. Ne construim noi mituri. Însă mituri fragile. Omenirea e probabil controlată şi prin modelele care îi sunt livrate.
Spun că îi sunt livrate şi pentru că gusturile şi aşteptările publicului se construiesc. Sunt controlabile. Existau în trecut societăţi în care pielea bronzată era specifică claselor sociale inferioare. Aristocraţia îşi proteja albul pielii cu umbrele. E doar unul dintre exemple. Felul în care trebuie să se trăiască e insinuat în societate prin modelele spre care tinerii privesc admirativ. Mă refer la ei, pentru că sunt cei care îţi decodifică felul în care va arăta societatea următoare.
Câţi s-au apucat de droguri părându-li-se în regulă să fie ca Amy Winehouse? Câţi sunt cei care, într-o admiraţie pe care o poartă personajului lui David Duchovny în Californication, au înţeles că e o soluţie să-şi trăiască viaţa fumând marijuana? Câţi îşi schimbă orientarea sexuală într-o simpatie pentru George Michael, Elton John sau Freddy Mercury? Cam tot atâţia câţi purtau pălării ca Michael Jackson. Cam tot atâtea câte acum poartă machiaj E.T. Cum face Katy Perry. Sau pantofi similari colecţiei Alexander McQueen. Cum are Lady Gaga. A murit Amy Winehouse la 27 de ani. Ca mulţi alţii. Blestem? Nu. Doar incapacitatea de a gestiona un mare succes obţinut prea devreme. Cam acolo se termină. Pe la 27 de ani. Urmează etapa în care mulţi tâmpiţi vor înţelege că e mişto să asculţi Amy Winehouse. Îşi triplează fanii. Devine mistică. Face recorduri de vizualizări pe Youtube. E momentul isteric al supraestimării. A fost o artistă cu nimic mai bună decât Lady Gaga. Două albume şi atât.
10628 vizualizăriRadu Buzăianu
25 Iulie, 2011 - 17:05
COMENTARII
29 IUL 2011 - 20:16
TIPUL CEL RAU
Despre e-scribi(e) care scriu comentarii
Vad la comentarii pe unii si unele,care spun:Domle,ca sa pricepi ce a cantat Amy,trebuie sa fii asa si asa,trebuie sa fii semizeu,ca a fost un geniu,si ca numai noi pricepem ce canta,voi prostii care criticati nu puteti fi la nivelul nostru.Astia care pana nu a murit,nu stiau nici macar cate albume are.Am o prietena,care imi zicea:Amy e cool!Intreb de ce.Cum de ce?E Amy.Bine,dar ce a facut de e cool?Si amica mea a vacut o fata de vaca,cum nu stiu ca Amy e pe prima pagina a tabloidelor.Asa s-a ajus,oameni fara multa valoare sociala sau intelectuala,sa strige mai tare ca sa ii acopere pe toti aia competenti poate.Nu neaga nimeni ca a cantat bine,dar lasati-o in porumb mai domni si dame,era o drogata care pana la 27 de ani scos doar 2 albume,atata era de geniala,a fost un om de nimic,fara respect pentru fanii,a se studia episodul Belgrad,fara respect pentru ea,a se vedea aspectul fizic.Care-i marea scofala?B.u.g. Mafia cate albume au scoase pana acuma,astia ce-s,oamenii care au inventat genialitatea atunci?S-au ofuscat toate damele fara prieten Radule,aici e un prilej sa zica ele,ca in rest...
29 IUL 2011 - 03:15
IOANA TOMA
mai bine ai scrie despre florin salam, babi minune si alti artisti care cu siguranta sunt mai pe placul dumitale...si pana la urma dumneata cine esti domnule "jurnalist"?crezi ca a resusit sa iti retina cineva numele macar?
27 IUL 2011 - 20:38
CRISENA
Lady Gaga nu canta!Se presupune ca parodiaza, danseaza, socheaza(cred ca este singurul lucru care ii place si de care este constienta), orice, de cantat, parerea mea, desi nu conteaza prea mult ,habar nu are!Este doar o inventie pt. tampiti!
Cateodata, acest personaj este de-a dreptul grotesc!daca si aceasta fiinta va fi studiata in scoli (in cele americane cu siguranta, este tipul de succes cu orice pret!) va fi studiata pt. orice numai pt. voce, nu!Altfel, s-ar duce naibii muzica(a nu se confunda cu industria muzicala).Despre Amy Winehouse?Chiar cu numai 2 albume si atat,va avea toate sansele sa fie obiect de studiu in scoli dar pt. voce, o voce unica,o incantare!Faptul ca viciile i-au adus moartea, asta e, a fost intr-adevar prea slaba pt. a rezista!Si nu succesul a doborat-o ,ea se droga de la 14 ani;cel pe care a crezut ca-l iubeste si pt. care a suferit ca o fraiera, a fost cel care ia deschis apetitul spre droguri si probabil spre alcool, nu?Dupa ea e posibil sa ramana ceva :vocea ei divina, talentul muzical, iubirea imensa pt. muzica adevarata!Despre morti numai de bine!
27 IUL 2011 - 16:31
ANONIM
Raspuns pentru intrebarea-titlu:
'NME celebrates the life of Amy Winehouse with a special tribute issue, remembering one of the most talented singers of her generation.'
The New Musical Express - in caz ca nu se stie, desi toti cei ce se vor a lucra in domeniul muzical ar trebui, da ora exacta in muzici- din UK.
http://ebm.cheetahmail.com/c/tag/BOMAqmBd-zLTB8chbbAAAAACLx/doc.html?ref=nf
27 IUL 2011 - 15:51
PRESA
Din framântarile lăuntrice...ale publicului
... şi din respectul marii artiste faţă de acesta:
VIDEO Amy Winehouse nu va mai concerta in Romania vara aceasta
de Cosmin Navadaru HotNews.ro
Marţi, 21 iunie 2011, 14:05 Life | Prin oraş
Amy Winehouse
Foto: amywinehouse.com Huiduita de publicul din Belgrad, dupa ce s-a urcat beata pe scena la concertul de sambata, Amy Winehouse isi anuleaza intregul turneu european din aceasta vara. Artista ar fi trebuit sa cante pe 15 august in Capitala.
27 IUL 2011 - 14:34
TIPUL CEL RAU
Amy a fost un artist bun,dupa gusturile unora,si un om prost.Proasta ca nu a stiut sa-si gestioneze norocul,era celebra si bogata.O sa ramana in playlist-uri la computere cu mai multe sau mai putine piese,depinde de fiecare.Daca e de apreciat ca si om?Nu,cu siguranta.Daca e de ascultat?Da,cu siguranta.E model de luat in seama?Niciodata!Model e un jodoka cu 10 ani de judo in spate.A muncit pe tatami.Model e un halterofil,un ciclist etc.Unul care nu-si bate joc de talent,face ceva cu el.S-a intors lumea cu susu-n jos,ce e normal e jenant,anormalul e ridicat la mod de viata.In loc sa faci miscare,e promovat sa tragi mahoarca.Trage-o si pe aia,da du-te si alearga si 7 km. pe zi,daca esti smecher.Unii au inteles-o.Au inteles ca daca nu sunt ei capabil de mai mult,sa ii tina si pe restul in loc cu ei,ca vezi tu,daca eu ma droghez ca atata pot,tu de ce sa reusesti in altceva,ca esti tampit daca nu faci ca si mine.O aparitie jenanta aceasta Amy,dar un tanar care nu gandeste,se gandeste ca asa e bineRadule,scrii bine,stai linistit,ca noi cei normali,suntem covarsitor majoritari!Scrie asa,ca e bine!Poate te documentezi si scrii despre Fedor Emelianenko,un monument de modestie,desi a fost cel mai bun in ceea ce face,si are bani cu caruta!Aratati-i si pe cei demni.
27 IUL 2011 - 11:01
SANDYBELL
27 IUL 2011 - 10:26
ANTONIA
27 IUL 2011 - 10:25
ANTONIA
27 IUL 2011 - 09:57
ALINA_BV
pentru domnul/domnisoara jurnalist
amy winehouse nu a insemnat 2 albume si atat . a fost un om cu o mare drama interioara pe care se pare k prea putini o inteleg...amy e o lectie de viata...esti prea supericial si prea limitat ca si viziune.
27 IUL 2011 - 14:35
DOINA
Glumeşti? Glumeşti! Dacă nu, eşti pe etnobotanice. Sau şi mai grav? Îmi închipui că eşti printre puţinii care i-au înţeles drama. Atunci înţelege-o şi pe a ta. Aaaa şi vezi că nu e corect ca ŞI viziune; e, pur şi simplu, CA VIZIUNE. Asta apropos de limitat. Lecţia de viaţă merge, asta de limba română nu prea.
27 IUL 2011 - 11:16
RADU BUZĂIANU
27 IUL 2011 - 08:02
ANONIM
ma indoiesc... mie nu mi-a placut niciodata cum cinta, nu vad de ce ar incepe sa imi placa acum... amy asta face parte din clubul "select" al asa-zisilor nonconformisti, care se conformeaza consumului de droguri si alcool si mor de tineri. nu vad ce e apreciat in asta. merg chiar mai departe si spun ca aceste "calitati" le anuleaza orice alta talente (voce, in cazul asta). nu cred ca va ramine prea mult timp in istorie, nici nu are de ce. si nu, nu sunt ascultator de manele.
26 IUL 2011 - 23:47
ANONIM
Amy nu se poate compara din niciun punct de vedere cu lady gaga. Amy a avut talent , la gaga nu se poate spune acelasi lucru a avut decat o echipa foarte bine organizata care a promovat-o foarte bine si atat.Ai zis ca madonna o sa ramana in istorie , pentru ce? ca poate sa se scalambaie 2 ore pe scena si sa ia nu stiu cate milioane? Astia nu sunt artisit, sunt doar niste produse foarte bine promovate care vand pentru ca nimeni nu mai apreciaza muzica buna. Lady gaga si madonna dupa 10 minute de cantat live isi dau duhul. Si a doua problema e ca in romania e plin de jurnalisti din astia care tine care habar nu au cum sa scrie un articol.
27 IUL 2011 - 00:05
RADU BUZĂIANU
Nu? Deci astea doua erau? Cu Gaga si cu articolul din care n-ai inteles decat ultima propozitie vad. Deci ai lamurit problemele in Romania. Perfect. Bine ca s-a rezolvat.
26 IUL 2011 - 23:45
DRAGOS
Imi face placere sa citesc ce scrieti dumneavoastra! Sesizati ipocrizia creata odata cu intrarea in nefiinta a acestei drogate? Eu nu ma feresc de astfel de adjective, e strict opinia mea si o voi spune fix cum gandesc. Urasc ipocrizia! Un anume domn responsabil cu vanzarea muzicii ei a spus ca, dupa moartea acesteia, s-au vandut cd-uri si toate cele jumatate din cat s-au vandut in 5 ani pana in momentul asta! Cata ipocrizie! Mai grav este ca toti copiii astia incep cu exagerarile astea demne de dispret, de-a dreptul! Aud: ,,muzica ei este nemuritoare"; ,,este o mare artista" ?!?!?! Mari artiste au fost fetele de la Abba, ba, copii! Sau Sarah Brightman, ori Celine Dion! Parerea mea! Dar nu-mi veniti mie cu toate scursurile astea drogate ca fiind ,,mari artiste"! E acelasi rahat ca si dupa moartea Madalinei Manole, a lui Michael Jackson... pseudo-fanii se trezesc imediat dupa! Sanatate, domnule! Aveti dreptate si inteleg perfect punctul dumneavoastra de vedere!
26 IUL 2011 - 20:27
EU
E prima oara cand scriu un comentariu si nu ma puteam abtine dupa tot ce am citit aici. "Lucrez" in domeniu, cant, si pot sa spun ca am ramas usor indignata cand am citit articolul/editorialul. In primul rand, Amy nu poate fi comparata cu Gaga, si nu neaparat din punct de vedere valoric (mie, personal imi plac ambele) cat din pct.d.v. al stilului atat de diferit pe care il abordeaza. Afirm sus si tare, si sunt convinsa ca vor trece "bariera" timpului pt simplu fapt ca stiu, ca sunt multi ca mine care le vor arata copiilor copiilor lor muzica "tineretii". Stilul inconfundabil si calitatea muzicii o va face sa nu fie efemera, atat pe ea cat si pe Lady Gaga, cand ii va veni vremea. Recomand variantele unplugged: arta si calitate!
26 IUL 2011 - 20:15
ANONIM
poate ai dreptate,exista posibilitatea ca muzica ei sa fie asultata mai mult acum dar nu uita ca si disprettul unora devine mai puternic,moartea ei se datoreaza intr-o oarecare masura viciilor ei.Si in legatura cu modelele "livrate" ....avem zeci de mii de modele,(intradevar unele mai persistente ca altele)este doar decizia nostra,daca unora li se pare "cool" sa se dogheze pt ca asa facea Amy de exemplu e vina lor,tipa asta a fost o artista si daca trebuie ceva apeciat la ea asta e muzica...daca imbecilitatea umana merge intr-atat de departe incat sa copie viciile sau preferintele sexuale ale unor vedete nu e vina nimanui,daca muzica actuala din tara noastra e atat de superficiala nu e vina lor..publicul cere asta, e vina noastra ca ne multumim cu atat de putin.Din punct devedere muzica cel putin te rog sa nu o cmpari pe Amy cu Gaga...stilul muical al primeia fiind de o suta de ori mai complex decat al lui Gaga..daca e si mai bun tot publicul decide (din puctul meu de vedere de exemplu Amy a fost mult mai buna decat ar putea fi Gaga vreodata dar asta e doar parerea mea..)
26 IUL 2011 - 20:46
RADU BUZĂIANU
Am exagerat comparatia. asta ca sa conturez mai bine ideea. si da, sunt de acord ca fiecare e responsabil de deciziile lui. Asta e rolul liberului arbitru. Sa faci ce vrei. Interesant insa ar fi sa si stii ce faci. Amy Winehouse n-a stiut. De aceea eu nu ma opun muzicii ei. Eu ma opun posturii ei de model. Unii dintre istericii care au comentat aici o divinizeaza. Unii mi-au scris ca a avut o misiune pe Pamant. Ca se exprima Dumnezeu prin ea. Asta e ridicolul. iar paradoxul e ca toti sunt fani. Unu n-a cumparat un cd cu ea. Niste caraghiosi.
26 IUL 2011 - 17:21
ANONIM
Domnule ,imi pare rau ca ti-o zic si eu ,dar habar nu ai cu ce se mananca chestiile astea. Nici nu-i de mirare ca la noi se promoveaza de zor cea mai cretina si siropoasa muzica din lume daca in reviste isi dau cu parerea "avizati" din astia ca matale. Ca are muzica cu aparitia scenica? Tia-u spus toti de aici cat de varza asti in aprecieri dar tu nimic :"batman batman". E dreptul oricui sa aibe o opinie dar de aici pana a lansa o asemenea "gherla" si anume gaga=wino ,e cale lunga. Apropo' ,ai uitat-o pe Britney Spears ,ce daca are mai mult de 2 albume...
26 IUL 2011 - 17:42
RADU BUZĂIANU
Asta ai înţeles tu din articol? Prietene sunt unii care pot să-ţi explice că show-ul pe care-l face Lady Gaga e superiror circului pe care-l face Winehouse. Dar asta contează în ce am scris? Poate am exagerat în comparaţie încercând să spun că deşi talentată ea a ales să nu fie mare lucru în istoria muzicii. Dar cum se întâmplă de fiecare dată când moare un artist... încep exagerările. Şi se umple editorialul de fani. O să verific vânzările pe care le-a avut în România. Fanii fără albume. E comparată acum cu Jimi Hendrix. Sesizezi ridicolul sau faci parte din el?
26 IUL 2011 - 16:30
ANONIM
Si mie mi-e foarte draga Amy, este artista mea preferata si a fost unul dintre visele mele s-o ascult live. Am regretat sincer moartea ei, dar nu vad cu ce m-ar incalzi pe mine (sau pe oricine altcineva) parerea pozitiva a autorulului editorialului. Nu-i place? Sa fie sanatos! Cu siguranta nu a ascultat melodia potrivita in momentul potrivit. Nu a apucat s-o descopere. Sau poate pur si simplu muzica ei nu i se adresa. Daca va mai fi pomenita sau nu dupa 30 de ani...cine poate sti? Nu e cam devreme sa ne gandim la asta? Ceea ce e sigur, e faptul ca noi, cei care am apreciat-o sincer ca si artista, nu o vom uita niciodata.
26 IUL 2011 - 14:03
FEAR
apreciezi artistul AW...nu inteleg de ce te mai apuci sa scrii.A avut o voce foarte buna, a luat 8 premii Grammy si a fost recunoscuta drept o voce exceptionala de catre nume mari ale muzicii internationale....nu vad ce tot ai tu de comentat.Presupun ca tu asculti Anda Adam si alta muzica''buna''.....iar problema ta este ca nu stii sa separi artistul de om.
26 IUL 2011 - 16:12
NANA
Deci, domneee, nici nu ştiu de ce te-am ales să-ţi dau replică, să zicem la întâmplare. Domneee, e aşa de greu să se înţeleagă ce a scris omul ăsta?! Negreştit lumea e dusă, rău, rău de tot, dacă o părere pertinent şi coerent explicată, care nu este, în esenţa ei, despre o moartă, ci despre nişte vii, care şi-au pierdut simţul ridicolului şi al măsurii, în viaţă şi nedrogaţi fiind (aşa cred), şi care sunt gata repede să se lepede de existenţa lor spre a o idolatriza pe a altora...sub orice formă...Nu pot să cred, văzând isteria de aici, decât că mesajul subliminal al desăvârşitei, mirificei, alesei, unicei, frumoasei, misticei...şi-a atins ţinta. De ce oare cad pradă depravării şi autodistrugerii aceşti artişti idolatrizaţi de un fel de public? Să se fi făcut oare lucrarea lui Dumnezeu prin ea, în starea în care se afla, cum halucinant zice una ceva mai jos? Băiatul ăsta cam această întrebare a pus-o, dar va deranjat din audiţie...Ascultaţi marele nimic. Mai încerc un pic şi gata: nu-i tot una dacă primeşti apă, oricât de curată, printr-o conductă curată, sau printr-una infestată. Continuaţi audiţia. Dumnezeu să o odihnească, săraca şi să-i ierte pe cei ce puteau să o-ntoarcă din drum şi n-au făcut-o, socotind că sunt deştepţi şi o înţeleg şi o acceptă aşa!
26 IUL 2011 - 23:47
FEAR
deci domneeee tu cam faci abuz de acest cuvant dar fie, hai, treaca-mearga....nu mai alege sa dai replici la intamplare asta ca sfat pe viitor.Nu s-a facut mai mare tam tam cu moartea lui Winehouse decat in alte dati...insa nah.....nu am auzit sa se fi sinucis careva din cauza asta sau sa mai faca cine stie ce gesturi necugetate de i se pare domnului care a scris articolul ca lumea s-a isterizat, ridiculizat, a idolatrizat...dar in fine ca sa umple si el pagina articolului trebuia sa se ia si el de ceva.Bafta,DOMNEEEEE!
26 IUL 2011 - 15:04
RADU BUZĂIANU
Niciodată să nu separi artistul de om. Felul în care îşi foloseşte talentul cu care s-a născut, are legătură cu omul. Nu cu artistul. Asta nu înseamnă că cei care s-au sinucis sunt de neascultat. Asta înseamnă că sunt oameni şi oamenii în faţa succesului mult cad. D-aia nu-i mai idolatrizaţi. Asta am spus şi nu trebuie să fii foarte inteligent să înţelegi. La fel ca şi unii dintre cei care au comentat, tu ai înţeles că nu apreciez artista. Aşa arată neputinţa.
26 IUL 2011 - 23:37
FEAR
adevarul e ca se vede ca apreciezi artista din ce ai scris.pai uita te, nene, ce ai scris....Am inteles, nu suporti isteria asta care se creaza in jurul mortii persoanelor publice.Ok, muta-te in padure! logic ca separi artistul de om...asa cum un medic poate fi acasa un om de kkt si in societate, la munca poate fi cel mai bun medic din bransa lui, Eminescu era nush cum dar mare poet si exemplele pot curge mult si bine.Mi se pare normal sa apreciezi partea artistica diferit de cealalta dar in fine.....pana la urma fiecare intelege ce-l taie capul. SANATATE!
26 IUL 2011 - 14:02
EU SI NUMAI EU
amurit Amy Winehouse la 27 de ani. Ca mulţi alţii. Blestem? Nu. Doar incapacitatea de a gestiona un mare succes obţinut prea devreme. Cam acolo se termină. Pe la 27 de ani. Urmează etapa în care mulţi tâmpiţi vor înţelege că e mişto să asculţi Amy Winehouse. Îşi triplează fanii. Devine mistică. Face recorduri de vizualizări pe Youtube. E momentul isteric al supraestimării. A fost o artistă cu nimic mai bună decât Lady Gaga. Două albume şi atât.
daca ai un pix in mana si posibilitatea de a scrie pentru o revista iti da dreptul sa fii atat de crud?
fa tu 2 albume si mori la 27 de ani sa te vad atunci ...cine crezi ca iti va scrie necrolog? esti un PROST
26 IUL 2011 - 15:10
RADU BUZĂIANU
Avem definiţii diferite pentru prostie. O prostie mi se pare să spui "scoate tu 2 albume şi mori la 27 de ani". E ca şi cum n-ai mai putea să spui nimic despre nimic. Atâta vreme cât nu poţi reproduce acţiunea respectivă. Dar despre Traian Băsescu pot să vorbesc, atâta vreme cât eu nu pot să merg cu mâinile pe lângă corp cum recomandă protocoalele oficiale?
26 IUL 2011 - 13:59
FEAR
apreciezi artistul AW...nu inteleg de ce te mai apuci sa scrii.A avut o voce foarte buna, a luat 8 premii Grammy si a fost recunoscuta drept o voce exceptionala de catre nume mari ale muzicii internationale....nu vad ce tot ai tu de comentat.Presupun ca tu asculti Anda Adam si alta muzica''buna''.....iar problema ta este ca nu stii sa separi artistul de om.
26 IUL 2011 - 13:55
DIANNNNA
din seria " dai intr-unul, tipa doi", nu imi vine sa cred ca de la un articol ce vrea sa transmita niste idei se ajunge la cat de (ne)buna este Lady gaga ....
26 IUL 2011 - 13:32
ANONIM
mda...intr-adevar a scos doar 2 albume la fel ca Lady Gaga...dar nu cred k exista comparatie intre vocile celor doua...si mai ales intre stilurile de muzica abordate...dincolo de viata personala, Amy a fost un mare talent si o voce unica...ma intreb doar atat...ce au facut pentru ea cei din jurul ei?!...au stau si au privit cum se degradeaza...uneori banii vin mult mai usor dupa moartea artistului...
26 IUL 2011 - 13:28
DRITZZI
nu stiu de ce toti o criticati, a fost drogata si ce?? agaian, so what? a ucis? a furat? a dat cuiva in cap? .... NU. Eu nu stiu dece toti vedeti drogurile ca maximul de rau al omeniri.... Amy era o femeie extraordinar de frumoasa atat fizic cat si psihic! E treaba fiecaruia cum isi alege sa isi traiasca viata.... prefer de 10.000 mii de ori o drogata Amy decat o rapandula Aguilera sau o diva Beyonce....
P.S. : Personajul lui David Duchovny din Californication e un personaj mult prea inteliget pentru niste oameni plini de stereotipuri si doctrine din Romania.....
27 IUL 2011 - 10:25
DIANNNNA
26 IUL 2011 - 13:52
RADU BUZĂIANU
30 IUL 2011 - 23:43
DRITZZI
31 IUL 2011 - 11:57
RADU BUZĂIANU
Iata alt stereotip superb. Specific, la fel ca orice alt stereotip, oamenilor cu o mintea teribil deschisa, nu? Daca fumezi marijuana, accepti homosexualii si ai multe femei, fara sa te opresti la una esti categoric un tip deschis la minte si categoric te adresezi specific celor deschisi la minte. Superb,
26 IUL 2011 - 13:28
LAURA LOTREANU
asta este parerea ta, cum ca AW este o artista cu nimic mai buna decat lady gaga. In primul rand sunt diferite. Ca sa asculti AW iti trebuie putina pregatire muzicala, un gust mai rafinat in ceea ce priveste muzica. Lady gaga-desi OK, interesanta si talentata, este comerciala. Nu canta nimic spectaculos, nu este geniala, decat prin showurile si vestimentatia abordata, nu prin muzica in sine. AW canta intr-o maniera geniala, muzica ce nu e la indemana oricui; cantareti ca si lady gaga sunt o gramada (nu oameni de show ca si ea, e drept) insa cantarete ca si AW din pacate..nu sunt si probabil nici nu se nasc foarte des. A fost un talent imens. Parerea mea...
26 IUL 2011 - 13:22
LAURA LOTREANU
asta este parerea ta, cum ca AW este o artista cu nimic mai buna decat lady gaga. In primul rand sunt diferite. Ca sa asculti AW iti trebuie putina pregatire muzicala, un gust mai rafinat in ceea ce priveste muzica. Lady gaga-desi OK, interesanta si talentata, este comerciala. Nu canta nimic spectaculos, nu este geniala, decat prin showurile si vestimentatia abordata, nu prin muzica in sine. AW canta intr-o maniera geniala, muzica ce nu e la indemana oricui; cantareti ca si lady gaga sunt o gramada (nu oameni de show ca si ea, e drept) insa cantarete ca si AW din pacate..nu sunt si probabil nici nu se nasc foarte des. A fost un talent imens. Parerea mea...
26 IUL 2011 - 12:40
ANONIM
"In amurg toti idolii au picioare de lut"
Citesc Bukowscki, ma uit la Californication si ascult AW...pornind de la cele scrise de tine sunt doar un individ lipsit de personalitate care isi cauta idoli intr-o cultura a depravarii.Nu, scriitorul, artistul, omul din spatele operei nu tb confundat cu opera.Muzica lui AW ramane speciala( nu mistica) chiar daca ea ,ca persona sociala, a avut un comportament adictiv.
26 IUL 2011 - 11:23
DIANNNNA
.....ar fi existat acest editorial inainte de moartea ei.
Replicile/ comentariile ar fi catalogat-o drogata , destrabalata, ratata, etc. In proportie covarsitoare.
Iar ideea articolului nu este : PRO si CONTRA Amy W.
Dar deja vorbim de lucruri de finete. Iar finetea e atat de rara .....
26 IUL 2011 - 11:09
RALU
Bun editorial.....nu stiu de ce toata lumea e asa revoltata.Am citit toate comentariile ,mi se par absurde......nu sunt fan ,am ascultat cateva melodii care mi-au placut si atat.Imi pare rau ca a murit un om asa tanar,dar e vina ei si a familiei ei.
Dle. Buzaianu continuati cu editorialele ,sunt OK!:)
26 IUL 2011 - 10:20
VALER
Ma deranjeaza nesimtirea unora.. si atat!
Nu inteleg cum isi permite o persoana fara un talent special (nici macar la scris.. ca doar asta se preface ca ar face) sa comenteze despre niste nume internationale??? Ca e Lady Gaga, Amy Winehouse, Rihanna.. sau oricine ar fi.. cum de are atata nesimtire sa vorbeasca despre ele ca si cum ar spune Bianca, Crudu.. sau mai stiu eu ce caricatura de om, care cu siguranta este pe gustul acestui Buzoianu Radu. Cum sa afirmi ceva ce habar nu ai? De unde stii, stimate domn, ca peste 50 de ani nu se va vorbi despre Amy sau despre Gaga?? Crezi ca mai traiesti tu pana atunci, ca sa confirmi sau nu acest aspect? Oricum, lumea nu mai este atat de inapoiata si oricum muzica este in continua schimbare. Daca acum are succes Lady Gaga.. din punctul meu de vedere este pe deplin meritat. Care e problema ta si a altora ca fata asta are succes? Are o voce ft buna, este profesionista si are niste aparitii absolut geniale! De fapt, de aceea va si enerveaza si comentati, pentru ca este cu mult mai buna decat v-ati fi asteptat vreodata! Si cum stii cu siguranta ca vei ramane in umbra o viata, atunci de ce sa nu calci in picioare munca unor artisti internationali? (care dau dovada de talent incontestabil). Cat despre Amy.. jos palaria pentru vocea ei.. si pentru albumele ei. Da, a avut doar 2 albume, insa o gramada de colaborari cu alti artisti. Daca te uiti prin discografia ei (asta daca iti doresti sa te perfectionezi si sa nu mai comentezi total neprofesionist), vei vedea ca vei gasi cu mult mai mult de 2 albume.. dar unde nu e minte.. nimeni nu-ti cere! Da, sunt un fan al tuturor artistilor talentati, indiferent de muzica pe care o transmit.. si chiar nu consider ca trebuie sa ma droghez de acum, pentru ca imi pare rau ca s-a stins un artist cu o voce exceptionala.. sincer! Tu sa apreciezi in continuare artistii care scot un album pe sezon.. sa stii ca intr-adevar esti destept!
26 IUL 2011 - 12:43
RADU BUZĂIANU
Deştept e să crezi că va face istorie o fată care a scos două albume şi nici alea senzaţionale. Adică nici alea nu şi-au depăşit vremurile. În schimb stăm şi o comparăm cu Jimi Hendrix şi Kurt Cobain. Asta e cu adevărat inteligent. Şi ca să nu te apuci să scrii aiurea un ditamai textul, puteai să faci un efort minim de a arunca o privire în stânga, pe titlurile celorlalte editoriale. Dacă tot îi incriminăm pe cei care vorbesc despre ceea ce nu cunosc.
Publică un comentariu nou
Vezi toate filmele
Cannes 2012
staruri pe covorul roşu
Prinţul Charles
a prezentat vremea la BBC
Jennifer Lopez
topless şi tatuată în noul ei videoclip
Kurt Cobain
duet nepublicat cu Courtney Love
Tom Cruise
pletos şi tatuat
Vezi toate articolele
Cine a făcut senzaţie pe covorul roşu?
15 Mai, 2012 - 12:07
La premiera filmului „What To Expect When You’re Expecting”, vedetele s-au întrecut în ţinute numai una şi una. Care este preferata ta?
citeste mai departe
737.784 vizualizari
Foto: Exclusiv! Cum arătau divele de altădată în costume de baie
Vă invit să daţi timpul înapoi şi să faceţi o incursiune prin tendinţele estivale de...
467.690 vizualizari
Cum se face că odraslele vedetelor de la Hollywood sunt desăvârşite? Poate pentru că...
411.084 vizualizari
Beverly Hills, 90210 după 20 de ani
În anii ’90, trupa de şoc din serial a declanşat isterie printre adolescenţi. La două...
120 comentarii
Ridicolul de la "Trăsniţii"!!!
Se întâmplă în viaţa fiecăruia să nimerească la un moment dat, la 10 seara, pe Prima TV....
88 comentarii
Urmează etapa în care mulţi tâmpiţi vor înţelege că e mişto să asculţi Amy Winehouse....
76 comentarii
Piţipoancele şi-au găsit Naşul
De la un timp nu mă mai uit la Radu Moraru ca la un moderator. Mă uit la el ca la un caz....




